فروشگاه گل رز قرمز هلندی در شیراز

گل رز قرمز هلندی که در بسیاری از فروشگاه های شیراز و شهرهای کشورمان یافت می شود متعلق به خانواده رز دو رگه بوده و علاوه بر زیبایی و جذابیت فوق العاده، دارای عطر و بوی قوی و ماندگاری بوده و به همین سبب است که در میان سایر گلهای موجود از محبوبیت فراوانی برخوردار می باشد. گلبرگهای این گل، بزرگتر از سایر نمونه های مشابه بوده و همین موضوع بر جلوه دیدنی آن افزوده است.

فروشگاه گل رز قرمز هلندی در شیراز

چگونگی پرورش گل رز قرمز هلندی در خانه

چگونگی پرورش گل رز قرمز هلندی در خانه بسیاری از دوستداران طبیعت و گلهای زیبا، علاقه فراوانی به پرورش گل رز هلندی داشته و دوست دارند یک یا چند نمونه از آن را در خانه خود پرورش داده و از زیبایی منحصر به فرد آنها لذت ببرند.
این گل یکی از بهترین انتخاب ها برای کاشتن در گلدان و باغچه به شمار می رود و اگر در کنار دیوار قرار بگیرد، به بهترین شکل ممکن رشد کرده و بالا می رود.
برخی از پارامترهایی که در هنگام پرورش این گل زیبا در خانه باید مد نظر قرار دهید را در این قسمت ذکر می کنیم:

  • گل رز هلندی نباید در نزدیکی سایر گلها و گیاهان کاشته شود، چرا که در این صورت نمی تواند از رشد مطلوبی برخوردار بوده و در مدت زمان مشخص به گل دهی برسد.
  • این گل به نور مستقیم خورشید نیاز دارد، بنابراین آن را پس از کاشت در مکانی قرار دهید که نور آفتاب به خوبی به آن تابیده و احتیاجات آن را به خوبی برآورده نماید.
  • گل رز هلندی با انواع بسترهای خاک سازگاری دارد، اما اگر خاک آن مناسب بوده و دارای کود و مواد مغذی کافی باشد، مسلماً این گل نیز از رشد بهتری برخوردار خواهد بود.

خرید انواع گل رز قرمز هلندی در شیراز

خرید انواع گل رز قرمز هلندی در شیراز شیراز یکی از شهرهای زیبا و خوش آب و هوای کشورمان است که در آن انواع و اقسام گلها یافت شده و با قیمت ارزانی به فروش می رسند، به همین سبب خرید گل رز هلندی که یکی از نمونه های پرطرفدار این گلها در ایران است نیز در این شهر از رونق فراوانی برخوردار است.
ذکر این نکته ضروری ست که گل رز هلندی در قیاس با سایر نمونه رزها، از خار کمتری برخوردار است، همچنین گلبرگ های آن به رنگ قرمز تیره و مخملی هستند و همین امر باعث افزایش زیبایی و محبوبیت آن شده است.
در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که این گل بی نظیر و خارق العاده از مدت زمان ماندگاری بالایی برخوردار بوده و پس از اینکه از ریشه جدا شد، شاخه های آن را می توان برای چند روز نگهداری نموده و از عطر دلنشین آن نهایت لذت را برد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما