فروشگاه انواع گل شاخه بریده ژربرا ارزان

گل شاخه بریده ژربرا ارزان از نمونه های این گل در رنگ متنوع است که زیبایی بی نظیر آن نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است و در فروشگاه آن می توان طیف های مختلف از آن را مشاهده نمود که در معرض فروش قرار گرفته و لذا خریدار در این مرکز از حق انتخاب بالایی برخوردار می باشد.

فروشگاه انواع گل شاخه بریده ژربرا ارزان

مقایسه گل شاخه بریده ژربرا صورتی با زرد

مقایسه گل شاخه بریده ژربرا صورتی با زرد گل شاخه بریده ژربرا صورتی رنگ با مرکز گل سیاه با نام رقم رزالین شناخته می شود که این گل در اندازه استاندارد دارای طول عمر ۱۰ تا ۱۲ روزه است، نوع ژربرا زرد رنگ با مرکز گل سیاه به نام رقم تروپیک بلند معروف است که با گل استاندارد دارای عمری ۱۶ تا ۱۸ روزه است. گل ژربرا صورتی تیره با مرکز گل سیاه با نام رقم اینتنس شناخته شده که با اندازه استاندارد دارای طول عمر ۱۲ تا ۱۴ روزه می باشد.

گل ژربرا دارای دو نوع پاکوتاه و پابلند است که نیاز به شرایط کم و پرنوری می باشد و در دو شکل پرپر و کم پر اصلاح و در رنگ های سفید، زرد، قرمز، نارنجی و صورتی عرضه می شود، این گل زینتی از نمونه های یک پایه است که از ریشه ای عمیق برخوردار می باشد و بر روی ساقه های پرزدار ایجاد می شود.

گل ژربرا جاذب پروانه، زنبورها و پرندگان است که به آهوی کوهی مقاوم می باشد و ساقه آن به باکتری ها و گاز اتین حساس می باشد. این گل از گل های مینایی شکل کم گلبرگ و پرگلبرگ بوده که در زمان اوایل تابستان تا اواخر پاییز گلدهی می کند،

خرید گل شاخه بریده ژربرا ارزان در فروشگاه ها

خرید گل شاخه بریده ژربرا ارزان در فروشگاه ها خرید گل ژربرا شاخه بریده ارزان در فروشگاه آن در نمونه های متنوعی مورد خرید و فروش قرار می گیرد و به دلیل تنوعی که در طیف های مختلف آن وجود دارد نیاز همه مشتریان پوشش داده می شود، این گیاه منحصر به فرد دارای زیبایی بی نظیری بوده و برای تزئینات مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

خریداران گل ژربرا نیز اکثرا آن را جهت استفاده در مجالس و میهمانی ها استفاده می کنند و به عنوان هدیه از آن یاد می نمایند، این گیاه به دلیل رنگ های متنوعی که دارد با همه ی ذوق و سلیقه ای سازگار بوده و از طرفداران زیادی در کل جهان برخوردار است.

گل ژربرا به صورت گسترده ای در ایران پرورش داده می شود به همین دلیل تولیدی ها توانسته اند با تولید انواع نمونه های آن نیاز بازار را به بهترین نحو ممکن رفع کنند، این گل در تزئینات مختلف و با طراحی های متنوعی ارائه می شود و می توان آن را به صورت مخلوط با دیگر گل ها خریداری نمود.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما