فروشنده گل رز شاخه بریده تازه هلندی

گل ها دارای بوهای مطبوع و گوناگونی هستند یکی از آن ها که از زمان های قدیم تا به امروزه طرفدار زیادی داشته و بیشترین خواهان را دارد گل رز می باشد. گل رز شاخه بریده تازه و ماندگاری طولانی دارد؛ به همین دلیل شاخه های آن را می برند تا عمر طولانی تری داشته باشد. در ضمن قابل ذکر است فروشندگان گل رز شاخه بریده تازه را تزئین کرده و در دمای بسیار خنک قرار داده به فروش می رسانند.

فروشنده گل رز شاخه بریده تازه هلندی

معرفی انواع گل رز شاخه بریده تازه

معرفی انواع گل رز شاخه بریده تازه همانطور که گفته شد جهت طولانی تر بودن عمر گل رز شاخه بریده تازه ساقه را برش داده تا ماندگاری خود را حفظ کند. انواع گل رز تازه توسط تولیدکنندگان روانه بازار شده است که در زیر با آن آشنا می شویم.

  • رز رومی: رومی ها از زمان قدیم تا به الان علایق شدیدی به گل رز داشتند و در حمام های خود جهت تزیین از گل رز تازه با شاخه های بریده استفاده می کردند تا ماندگاری طولانی داشته و بوی مطبوع حمام را خوشبو نگه می داشت.
  • رز دلبر: این نوع دیگر از گل رز تازه می باشد نسبت به گونه های خود کوچک بوده و سریع ترین تولید را داشته و نکته جالب تر ساقه ی این نوع گل رز ۲۰ سانتی می باشد.
  • رز رونده: نوع دیگر از گل رز از گونه تلفیقی بوده و به صورت مینیاتوری می باشد این نوع از گل رز را به صورت جعبه ای تزئین کرده و در گلفروشی ها به فروش می رسانند.

گل رز انواع بسیار گوناگونی دارد که فقط به سه نوع آن اشاره کردیم. نمونه دیگر از این نوع گل که رنگ های بسیار گوناگونی داشته و می توان آن را در باغچه و گلدان کاشت گل رز هلندی می باشد. قابل ذکر است که گل رز شاخه بریده را در آب خنک نگهداری کنیم عمر آن تا ۲ هفته و بوی آن ماندگاری طولانی دارد.

راه های خرید گل رز شاخه بریده تازه

راه های خرید گل رز شاخه بریده تازه تولید کنندگان با توجه به پرفروش بودن و طرفداران زیاد گل رز تولید خود را افزایش داده و توسط خودروهای یخچالدار آن را روانه بازار می کنند. خرید گل رز امروزه علاوه بر روش حضوری در گلفروشی های معتبر می توان به روش غیر حضوری از طریق سفارش اینترنتی و تلفنی تهیه و خریداری نمود.

فروشندگان از روش مستقیم و بی واسطه گل رزها را تهیه کرده و با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. نکته حائز اهمیت این است که تولیدکنندگان به دلیل بسته بندی های مرتب شده در دسته های ۱۰۰ تایی باعث شده تا این گل ها را به کشورهای اروپایی و همسایه صادر کرده و به سوددهی  اقتصادی بسیار بالایی دست پیدا کنند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما