فروشنده عمده گل شاخه بریده آلستر گلبهی

یکی از محبوب ترین انواع گل در بین ساکنین ایران و سایر کشورها گل آلستر می باشد. این گل تنوع رنگ بسیار بالایی دارد و اغلب به رنگ های آن ملایم می باشد. این گل را می‌توان با استفاده از خال های تیره ای که روی گلبرگ های آن شکل گرفته اند از انواع گل های مشابه به راحتی تشخیص داد.

مشخصات گل شاخه بریده آلسترومریا چیست و چگونه می توان گل شاخه بریده آلستر گلبهی را از فروشنده عمده این گل خریداری نمود؟

فروشنده عمده گل شاخه بریده آلستر گلبهی

اطلاعاتی درباره گل شاخه بریده آلسترومریا سفید

اطلاعاتی درباره گل شاخه بریده آلسترومریا سفید

یکی از انواع رنگ های گل آلسترومریا رنگ سفید آن می باشد این گل به صورت شاخه بریده به بازار مصرف عرضه می شود جالب است بدانید که گل آلسترومریا سفید بوی خاصی ندارد و معطر نیست و خرید آن به خاطر رنگ و زیبایی بی نظیر آن است.

برگ های این نوع گل بر روی ساقه آن به صورت متقابل قرار گرفته‌اند و گل ها در انتهای قسمت بالایی شاخه وجود دارند.

رنگ برگ های این نوع گل سبز روشن می باشد که به همراه رنگ سفید گل ها توانسته است زیبایی خاصی ایجاد کند.

یکی از ویژگی های برجسته این گل ماندگاری بالای آن در شرایط مطلوب است به طوری که بین ۷ تا ۱۰ روز می تواند به حالت شکوفه باز باقی بماند.

ارتفاع ساقه این نوع گل حدوداً بین ۵۰ تا ۸۰ سانتی متر متغیر است و فروش آن معمولاً در دسته های ۹، ۱۸ و ۳۶ شاخه صورت می گیرد. اندازه گل آلسترومریا سفید بین ۵ تا ۷ سانتی متر متغیر است و هر گل دارای سه  گلبرگ با کاسبرگ می‌باشد.

راه های خرید گل شاخه بریده آلستر

راه های خرید گل شاخه بریده آلستر

گل شاخه بریده آلستر به دلیل زیبایی کم نظیر خود و تنوع رنگ های بسیار زیاد مورد علاقه بسیاری از مردم می باشد که برای مناسبت های خاص می توان از آن استفاده کرد.

برای خرید گل آلستر راه های مختلفی وجود دارد که یکی از این راه ها مراجعه حضوری به فروشگاه عرضه این گل می باشد.

تماس با فروشنده عمده این گل و کسب اطلاعات در مورد مشخصات و قیمت روز این گل می‌تواند یکی از راه‌های دیگر خرید این محصول باشد.

و در نهایت مراجعه به وب سایت فروشگاهی فروشنده عمده گل شاخه بریده آلستر و مشاهده انواع رنگ های این نوع گل همراه با مشخصات و قیمت روز آنها می‌تواند بهترین و به صرفه ترین  گزینه برای خرید این محصول باشد. خریداران می توانند در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به وب سایت فروشگاهی این محصول نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما