عرضه کنندگان بهترین گل شاخه بریده لیلیوم عمده

گل شاخه بریده لیلیوم عمده از نمونه های پرطرفدار گل های طبیعی در گلفروشی ها است که برای مراسم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. آشنایی با مدل های پرطرفدار موجود در کشور، شیوه های نگهداری آن و همچنین چگونگی خرید عمده آنها از عرضه کنندگان مستقیم نقش مهمی در افزایش میزان فروش فعالین بازار خواهد داشت. اگر قصد سفارش گل شاخه بریده لیلیوم با قیمت رقابتی را دارید، با ما همراه شوید.

عرضه کنندگان بهترین گل شاخه بریده لیلیوم عمده

آشنایی با انواع گل شاخه بریده لیلیوم

آشنایی با انواع گل شاخه بریده لیلیوم در گلفروشی ها از انواع گل لیلیوم شاخه ای برای تهیه دسته گل، سبدهای گل تزئیینی، ماشین عروس و غنچه عقد استفاده می کنند. پرطرفدارترین نوع این محصول در بین ایرانیان لیلیوم صورتی و سپس سفید است. هر چند لیلیوم زرد نیز به صورت محدودتر در برخی گل فروشی ها عرضه می شود.

در یک بررسی کلی و برای آشنایی بیشتر با این نوع گل باید بگوییم که نام دیگر آن گل سوسن است و زادگاه اصلی آن کشورهای ژاپن و تایوان می باشد. در ایرن نیز استان های شمالی و شهرستان محلات از بزرگترین تولیدکنندگان این نوع گل به شمار می آیند.

با توجه به تنوع انواع گل شاخه بریده لیلیوم در سطح جهانی و عدم عرضه تمامی مدل ها به بازار کشور، به معرفی سه نمونه از پرطرفدارترین آنها می پردازیم که عبارتند از:

  • گل لیلیوم Bulbiferum: این نوع لیلیوم دارای عطر و بو نمی باشد. رنگ آن بین نارنجی و قرمز متغیر است و گل دهی آن با شروع فصل تابستان آغاز می شود.
  • گل لیلیوم Candidum: در شمال کشور تولید این نوع گل لیلیوم رواج دارد. رنگ سفید و شیپورهای بلند در وسط گل از ویژگی های آن به شمار می آید.
  • گل لیلوم Longiflorum: با نام گل سوسن عید پاک نیز شهرت دارد. به علت رنگ سفید و معطر از نمونه های پرطرفدار برای تزئین دسته گل عروس است.

تولید انبوه گل شاخه بریده لیلیوم عمده

تولید انبوه گل شاخه بریده لیلیوم عمده همانطور که اشاره شد برخی از گونه های گل لیلیوم در کشور و به صورت گلخانه ای تولید و روانه بازار مصرف می شود. بدون شک قیمت این محصولات تحت تاثیر تولیدات سالیانه، درجه کیفی گل و گونه آن متفاوت است.

اگر قصد خرید عمده گل شاخه بریده لیلیوم برای گلفروشی خود یا عرضه به استان و منطقه خاصی را دارید، شناخت تامین کنندگان در شهرهای تولیدی یکی از راهکارهای مناسب است.
بدون شک وجود هزینه های جانبی مراجعه حضوری و عدم خرید مستقیم از تولیدکنندگان در اغلب موارد چالش هایی را برای خریداران به همراه دارد. نمایندگان این مرکز به عنوان بزرکترین مرکز پخش گل شاخه بریده لیلیون آنلاین با هدف رفع این موانع آماده تامین این محصولات هستند.
امکان استعلام قیمت روز، سفارش در حجم های عمده و ارسال شاخه گل های بریده با تنوع زیاد و قیمت مناسب برخی از مزیت های خرید آنلاین از این مرکز تخصصی به شمار می آیند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما