عرضه کننده گل آلستر ارزان در بازار

گل آلستر گیاهی پنج و یا شش برگ است که در رنگ های صورتی نارنجی و غیره در بازار یافت می شود. عرضه کننده گل آلستر ارزان در بازار با توجه به جدید بودن این گیاه در بازارهای جهانی این محصول را به تمامی نقاط ایران معرفی نموده و به افراد و گلخانه های مختلف عرضه می کند، این عرضه کننده محصولات را به دو صورت عمده و یا جزئی به دست مصرف کنندگان می رساند و قیمت مناسبی برای گل های خود در نظر می گیرد.

عرضه کننده گل آلستر ارزان در بازار

پرورش آسان گل آلستر صورتی

پرورش آسان گل آلستر صورتی گل آلستر صورتی را می توان یکی از بهترین رنگ های گل آلستر عنوان نمود که دارای رنگی کاملا آرامش بخش است. این گیاه معمولاً با قلمه زنی رشد و پرورش پیدا می کند، در این مقاله به برخی از روشهای پرورش گیاه آلستر اشاره می کنیم:

  1. در مرحله اول پرورش آلستر از یک گیاه کاملاً بالغ تعدادی قلمه می گیرند، قلمه ها باید با استفاده از ابزار آلات بسیار تیز بریده شوند تا به شاخه های گیاهان آسیبی وارد نشود و کاملاً سالم باقی بمانند.
  2. در مرحله بعدی گلدانی را تا نصفه پر از خاک نموده و قلمه را داخل آن می گذارند و سپس روی آن خاک می ریزند تا قلمه تا حدود ۵ سانت زیر خاک باقی بماند در این مرحله گیاه نیاز به آبیاری دارد.
  3. در مرحله آخر بعد از گذشت حدود یک هفته گیاه ریشه میزند و کم کم می تواند آب و مواد مغذی موجود در خاک را جذب نماید.

متخصصان پرورش گل و گیاه توصیه می کنند که گیاه در این مرحله در گلخانه ها قرار داشته باشد تا به صورت دائمی در معرض رطوبت و بخارات موجود در گلخانه باشد، بعد از حدود یک ماه این گیاه قابل فروش است و به صورت کامل رشد نموده است.

روش های فروش گل آلستر

روش های فروش گل آلستر فروش گل آلستر توسط فروشندگان مختلف در گلخانه های متفاوت انجام می پذیرد و امروزه فروشندگان این محصول روش‌های مختلفی برای فروش گل آلستر انتخاب نموده اند، در روش اول خریدارانی محصول به صورت حضوری به مراکز فروش و عرضه این گل مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را خریداری می نمایند، استفاده از این روش با توجه به وجود ترافیک و هزینه های بالای حمل و نقل برای افراد از نظر اقتصادی و زمان مقرون به صرفه نیست، در روش دوم خریداران این محصول می توانند به سایت اینترنتی مراجعه نموده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهند در این روش فروشندگان محصول سعی می کند، محصولات را به صورتی بسته بندی نمایند که به گل ها در مسیر آسیبی وارد نشود و آن را با پیک و یا پست های مخصوص به دست خریداران برسانند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما