صادر کننده گل شاخه بریده ژربرا عمده

گل شاخه بریده ژربرا عمده تولید خود را در کشور ایران در گلخانه ها دارد و در بازارهای داخلی و خارجی ارائه می‌ شود .صادر کننده این نوع گل سعی کرده است بهترین نوع محصول را به کشورهای اطراف ارسال کند تا مشتریان بیشتری را جلب نماید.

صادر کننده گل شاخه بریده ژربرا عمده

۵ خصیصه بارز گل شاخه بریده ژربرا تازه

5 خصیصه بارز گل شاخه بریده ژربرا تازه

به طور کلی باید بدانید گل ژربرا گیاهی علفی بوده که در رنگ های بسیار زیبا موجود است و به عنوان گل شاخه بریده، باغچه ای و گلدانی در بستر های مصنوعی و طبیعی کشت می شود.
این نوع گل جزو ده گل شاخه بریده برتر در سطح جهان است که از نظر میزان تولید رتبه چهارم را به خود اختصاص داده استا.

این گیاه بومی آفریقا است که  برای رشد نیاز به شرایط گرم و پر نور داشته که دارای دو نوع پاکوتاه و پا بلند است. رنگ های مختلف این گل به صورت قرمز، نارنجی، زرد، سفید و صورتی می باشد.

گل ژربرا در کشور ایران نیز در گلخانه ها پرورش یافته و در ماه‌ های زمستان و بهار گل های تازه آن مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی در خصوص ویژگی ها و خصیصه های این گل باید بداند که برگ آن دارای بریدگی های در اطراف بوده و طول این برگ ها گاهی تا ۴۰ سانتیمتر می رسد. بعضی از ارقام گل ژربرا درشت بوده و به قطر ۱۵ سانتی متر است که اگر شرایط خوب برای پرورش آن وجود داشته باشد، از هر بوته ده الی پانزده شاخه گل برداشت می شود.
خصوصیت دیگر این گل در مورد تغذیه آن است که باید بدانید در این گل تزیینی نیز از دادن کود های ازته زیاد به خصوص در مرحله گلدهی باید جلوگیری شود.

دیگر خصوصیات این گل در مورد نحوه حفظ طراوت و زیبایی گل ها و همچنین افزایش عمر آن بعد از برداشت می باشد که یکی از مهمترین مواردی که در این امر می‌ تواند تاثیرگذار باشد، شرایط تولید آن از نظر فراهم کردن مواد غذایی است؛ به طوری که لازم است حتما برای پرورش این گل از آب شیرین استفاده کرد زیرا شوری و قلیایی بودن آب می تواند بر رشد و نمو گیاه تاثیر منفی بگذارد.

از دیگر خصوصیات بارز گل ژربرا تازه می توان به عمر طولانی بعد از برداشت، عملکرد زیاد و کوتاهی بین دوره های برداشت اشاره نمود.

شرکت پخش گل شاخه بریده ژربرا عمده

شرکت پخش گل شاخه بریده ژربرا عمده

با وجود آن چه در خصوص ویژگی‌ های گل شاخه بریده ژربرا گفته شد در حال حاضر مشاهده می شود که شرکت های مختلفی تولید و پخش گل ژربرا را به صورت عمده بر عهده گرفته اند.

این محصول در انواع مختلفی چون رقم استانزا، رزالین، دالما، بالانس و … ارائه می شود که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند.

منبع: مرکز خرید و فروش عمده گل شاخه بریده | آلوئه ورا

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما