صادر کننده گل رز شاخه بریده هلندی طلایی

گل رز یکی از محبوب ترین انواع گل بوده و دارای گونه ها و رنگ های مختلفی می باشد. گل رز شاخه بریده هلندی دارای ساقه های کم خار بوده و گلبرگ های آن تیره رنگ می باشد. این دسته از محصولات را می توانید به صورت شاخه ای و یا عمده خریداری نمایید. این نوع گل جنبه صادراتی داشته که سالانه حجم زیادی از آن تولید و برای صادرات آماده می شود.

صادر کننده گل رز شاخه بریده هلندی طلایی

اطلاعاتی راجع به گل رز شاخه بریده هلندی

اطلاعاتی راجع به گل رز شاخه بریده هلندی بسیاری از افراد مایل به کسب اطلاعاتی راجع به گل رز هلندی می باشند.

همان گونه که ذکر شد، رنگ این گل برخلاف رز های ایرانی قرمز تیره بوده و بافت آن مخملی و نرم است.

یکی از نکات مثبت این گل، مدت زمان استفاده از آن است که چیزی در حدود ۱۰ روز می باشد اما گل های ایرانی عمر مفید کوتاهی داشته و تنها می توان به مدت ۳ الی ۴ روز از آنها نگهداری نمود.

توصیه می شود که رز را در دمای متعادل نگهداری کنید زیرا دما های بالا و پایین موجب کاهش طول عمر آن خواهند شد. دمای مناسب در حدود ۶ درجه سانتی گراد است.

گل های هلندی در رنگ بندی های متنوع و زیبایی تولید و عرضه می شوند. تمامی انواع آنها از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و ماندگاری بالایی دارند.

این دسته از گل ها بیشتر در فصل های گرم سال مانند تابستان تولید می شوند زیرا تولید آنها در زمستان به دلیل مصرف بالای سوخت از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست.

مقاومت این گل بر خلاف رز ایرانی بسیار زیاد بوده زیرا گلبرگ های آن ضخیم و محکم می باشند. گل رز هنلدی بیشتر در رنگ های زیر موجود می باشد:

  • صورتی
  • زرد
  • نارنجی
  • قرمز

هر کدام از رنگ ها معانی خاص خود را دارند و برای مناسبت های گوناگونی استفاده می شوند. لازم به ذکر است که میزان تولید و فرآوری رز قرمز نسبت به سایر انواع رز بیشتر بوده زیرا طرفدران بیشتری دارد.

عرضه کنندگان گل رز شاخه بریده هلندی طلایی

عرضه کنندگان گل رز شاخه بریده هلندی طلایی عرضه گل رز طلایی به دو صورت جزئی و عمده انجام می شود. این رز ها در دسته بندی های ۲۰ و یا ۵۰ تایی به فروش می رسند اما در صورتی که مشتری به حجم بالایی از آنها احتیاج داشته باشد، می تواند تعداد دسته های بیشتری را خریداری کند.

قیمت این گل بیشتر از رز ایرانی است زیرا هزینه های پرورش و تکثیر بالایی را به خود اختصاص داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی نحوه خرید و ثبت سفارش محصول، می توانید پس از تماس با این مجموعه سوالات خود را از کارشناسان فروش بپرسید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما