صادرات گل میخک تازه به صورت عمده از ایران


صادرات گل میخک تازه به صورت عمده از ایران با بهترین قیمت ممکن در این سایت امکان پذیر می باشد. کافی است سری به سایت های ما بزنید و انواع گل هارا به صورت دسته ای و عمده خریداری کنید.

 

صادرات گل میخک

اشنایی با گل میخک:


نام دیگر میخک ( دیانتوس ) می باشد. این گل برای اولین بار در جهان کشت شد و به عنوان زیبا ترین گل ها انتخاب شد. در زمان گذشته از حلقه گل میخک برای قهرمانان استفاده می کردند و گل میخک در آن زمان برای یونانی ها شناخته شد.اگر به دنبال گلی زیبا و خوشبو و پیام آور عشق هستید گل میخک را به شما معرفی میکنم. گل میخک در میان گل های شاخه بریده عمر طولانی دارد و این ویژگی باعث شد که طرفداران خاصی را به خود جلب کند. این گل دوست داشتی رنگ های شیرینی دارد که هر کدام از این رنگ ها پیام آور خاصی هستند.

صادرات گل میخک

صادرات عمده گل میخک تازه:


گل میخک یکی از گل های شاخه بریده است. گل فروشی ها برای قشنگی سبد گل ها از این گل زیبا استفاده میکنند. این گل در تمام فصول سال کشت می شود و دارای رنگ های متنوعی است. صادرات گل میخک از سوی فروشندگان زیادی انجام می شود. اما باید به معتبر بودن و تازه بودن گل آن شرکت اطلاع داشت. فروش عمده انواع گل میخک با تازه ترین و مناسب ترین قیمت گل در این سایت انجام می شود.

صادرات گل میخک

نماد رنگ گل میخک:


گل میخک نماد زیبایی و عشق پایدار می باشد و هر رنگ آن معنای متفاوتی دارد. میخک قرمز نشانه زیبایی و تحسین. میخک بنفش نشانه فرهنگ و ادب. میخک زرد نشانه شادی و میخک صورتی نشانه راستگویی است. این گل خوشرنگ کاربرد مختلفی دارد از جمله سبد گل. دسته گل. گل آرایی. تاج گل و همچنین صنعت گل فروشی و علاوه بر اینها در طب سنتی هم کاربرد خاصی دارد. میخک بیش از ۳۰۰ گونه متنوع دارد که دو نوع آن مشهور هستند عبارتند از:
میخک سالانه
میخک دائمی

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما