صادرات گل لیلیوم طبیعی در ایران

گل لیلیوم طبیعی به صورت شاخه ای از ایران صادر می شود. گل لیلیوم از زیباترین انواع گلهای طبیعی محسوب می شود که در انواع تزئینات دسته گل، سبد گل و تاج گل می توان شاخه ای از آن را دید. لیلیوم انواع متنوعی دارد. رنگهای شاد و بسیار جذاب آن نگاه هر خریداری را به خود جلب می کند. گل لیلیوم را در ایران به نام سوسن هم می شناسند. گلهای آن بسیار معطر بوده و در تابستان به اوج گل دهی می رسد. در سالهای اخیر پرورش و صادرات این گل به کشورهای همسایه رونق بسیار خوبی یافته است.

صادرات گل لیلیوم طبیعی در ایران

معرفی کامل انواع گل لیلیوم طبیعی

معرفی کامل انواع گل لیلیوم طبیعی

گل لیلیوم هم در میان خریداران و هم در میان فروشندگان گل بسیار محبوب است. این گل طبیعی گونه های بسیار متنوعی دارد و بیشتر برای تزئین و تنوع بخشی به دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. لیلیوم رنگ های بسیار متنوعی دارد و اکثر گونه های آن معطر هستند. گونه های محبوب این گل را در سه دسته جداگانه تقسیم بندی کرده اند.

  • لیلیوم های ترکیبی آسیایی
  • لیلیوم گونه شرقی که بیشتر در ژاپن می روید.
  • لیلیوم شیپوری که بیشتر در اروپا و آمریکا دیده می شود.

تفاوت انواع لیلیوم در قد، شکل گلبرگ و رنگ آن است. نوع ساقه بلند آن دوام بسیار بالایی دارد و معمولا به صورت شاخه ای به فروش می رسد. نکته مهم در مورد لیلیوم آن است که این گیاه سمی بوده و بهتر است در خانه نگهداری نشود. بهترین راه تکثیر آن از طریق دانه بوده و بیشترین گل دهی آن در فصل تابستان اتفاق می افتد.

البته به علت زمانبر بودن گل دهی از طریق دانه، روش کاشت پیاز محبوب تر است. بهترین فصل کاشت این گیاه در پاییز و بهار بوده و در هوای خنک و خاکی که زه کشی مناسب دارد، بیشترین رشد را خواهد داشت.

فروش عمده گل لیلیوم طبیعی شاخه ای

فروش عمده گل لیلیوم طبیعی شاخه ای

فروش گل لیلیوم شاخه ای به صورت عمده و از طریق مراکز تولید و فروش انجام می گیرد. بسیاری از گلخانه دارانی که به پرورش این گل اقدام کرده اند در فصل برداشت آن را در دسته های بزرگ به خریداران عرضه می کنند. لیلیوم به دلیل ظاهر بسیار زیبا و مقاومت نسبتا بالایی که با شرایط آب و هوایی مختلف دارد علاوه بر بازار داخلی به کشورهای دیگر هم صادر می شود.

لیلیوم در بسیاری از کشورها به عنوان ملی انتخاب شده است. این گل به دلیل مقاومت بالا در برابر سرما، کشت آسان و مقاومت خوبی که در برابر انواع بیماری های قارچی و ویروسی دارد مورد علاقه بسیاری از باغبانان نیز می باشد.

فروش عمده لیلیوم طبیعی به صورت اینترنتی نیز انجام می شود و علاقه مندان می توانند این گل را به صورت شاخه ای و در تعداد دلخواه به روش آنلاین از همین سایت سفارش داده و در بسته بندی های بسیار جذاب در مکان مورد نظر تحویل بگیرند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما