صادرات گل شاخه بریده گلایل سفید در سال 1402

صادرات گل شاخه بریده گلایل سفید به عنوان یکی از گل های بسیار زیبا و پرطرفدار در سطح جهان انجام می‌شود این گلها به دلیل ظاهر بسیار زیبایی که دارند در سبدهای گل بسیار رخ خوبی دارند و موجب زیباتر به نظر رسیدن سبد گل و یا دسته گل می شوند همچنین از این گل می توان برای مراسم های مختلف استفاده کرد و بندی و طیف تنوع رنگ این محصول نیز قابل توجه افراد مختلف قرار گرفته است.

صادرات گل شاخه بریده گلایل سفید

خصوصیات گل شاخه بریده گلایل

خصوصیات گل شاخه بریده گلایل از جمله خصوصیات گل شاخه بریده گلایل می توان به ظاهر بلند آن اشاره کرد در واقع این گل دارای شاخه های بلند می باشد و به همین دلیل استفاده از آن بعد از دسته گل و انواع مختلف سبد گل بسیار رونق دارد زیرا باعث زیباتر به نظر رسیدن و جذاب تر شدن دسته گل میشود.

  • گل گلایل سفید از خانواده زن بقا می باشد و به همین دلیل از آن همانند یک پیاز است اگر محیط کشت این محصول بزرگ نیز می توان به راحتی آن را در محیط های کوچک نیز پرورش داد زیرا نیاز به ریشه درمانی ندارد و ریشه آن همانند یک پیازچه می باشد.
  • به همین دلیل این گل زیبا را می توان در مدت زمان طولانی نگهداری کرد غالباً گلهای پیازی عمر بسیار خوبی دارند و می‌توان آنها را در یک ظرف آب تا چندین روز و جای خنک به صورت سالم و تازه نگه داشت.
  • از دیگر خصوصیات این گل استفاده های فراوان آن در تاج گلهای تسلیت برای مراسم های اعضا می باشد بهتر است بدانید که نکته قابل توجه و مثبت این گل استفاده آن همزمان در مراسم های شادی و مراسم‌های اعضا می باشد به این صورت که شما می توانید گل گلایل را در بین گلهای دیگر بچینید و یک دسته گل بسیار زیبا برای تبریک مراسم های شادی نیز آماده کنید‌.

مقایسه ویژگی های گل گلایل و لیلیوم

مقایسه ویژگی های گل گلایل و لیلیوم گل گلایل و لیلیوم از لحاظ ظاهری شباهت به همدیگر ندارند. اما از لحاظ عطر و بو تقریباً هر دو دارای رایحه بسیار خوب و عالی می باشند از جمله مشخصات و ویژگی‌های این دو محصول که موجب تفاوت آن دو شده است از قرار زیر می باشند؛

  1. هر دو گل دارای عطر و بوی بسیار خوبی هستند و عطر خوب خود را در مدت زمان طولانی در محیط نگهداری خود می پراکنند. گل گلایل معطر نیز همانند گل لیلیوم محیط خود را سرشار از رایحه ای بسیار آرام بخش می کند.
  2. از لحاظ تنوع در رنگ بندی نیز این دو گل شبیه یکدیگر هستند در واقع هر دو گل دارای رنگ بندی های بسیار متنوع و زیبا و چشم نواز می باشند.
  3. از لحاظ محیط کشت و همچنین ریشه دوانی کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند گل های گلایل همانطور که گفته شد از خانواده زن و خواهر هستند و دارای ریشه پیاز می باشند اما گل های لیلی و ریشه دوانی می‌کنند و باید در محیط های باز رشد کنند.
  4. از لحاظ ظاهر هر دو گل کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند گل‌های گلایول به صورت شمشیری شکل و دراز هستند اما گل های لیلی و به صورت کوتاه می باشند و روی هر ساقه چندین گل وجود دارد.

توزیع مستقیم گل گلایل سفید معطر

توزیع مستقیم گل گلایل سفید معطر صادرات گل گلایل همپای گل رز و حتی بیشتر از آن انجام می‌شود در منطقه کشور ما که جزو مناطق خشک و کم آب می باشد به سهولت و به راحتی انواع مختلف گل گلایل را میتوان پرورش داد و آنها را به منظور استفاده در کشورهای دیگر به آنها فرستاد بهتر است بدانید که این محصول فقط جنبه زیبایی ندارد.

بهتر است بدانید که می‌توان از آن به عنوان دمنوش دارویی و گیاهی نیز استفاده کرد و همین دلیل صادرات آن نه تنها به منظور تزیینی بلکه به منظور یک گیاه دارویی نیز انجام می‌شود در این وبسایت نیز ما اقدام به توزیع مستقیم این محصول نموده ایم تا شما می توانید به آسانی و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما