صادرات گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال به روسیه در سال 1402

صادرات گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال به عنوان یکی از گل هایی که اصالتا از کشور فرانسه و همچنین ژاپن و ایالات متحده آمریکا آمده است به کشورهای دیگر انجام می‌شود این گل با نام سوسن شرقی و یا لیلی شرقی نیز شناخته می‌شود و جزو گل های بسیار زیبا و چشم نواز در تمامی گلفروشی ها میباشد غالباً این گل برای تولید سبد و یا باکس گل مورد استفاده قرار می‌گیرد این وبسایت نیز به صورت گسترده اقدام به فروش این محصول به صورت اینترنتی نموده است.

صادرات گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال

معرفی ویژگی های گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال

معرفی ویژگی های گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال از جمله ویژگی های گل شاخه بریده لیلیوم اورینتال را می‌توان به موارد متعدد و زیادی نسبت داد اما ما در اینجا به چند مورد محدود و اصلی به عنوان برترین و اصلی ترین ویژگی های این گل اشاره کرده‌ایم؛

  • اولین ویژگی این گل را می توان به تنوع رنگی بسیار بالای آن نسبت داد در واقع این گل همانند یک باغ گل و گارنگ می باشد که شامل طیف وسیعی از تنوع رنگ و زیبایی های منحصر به فرد می باشد.
  • هر شاخه از این گل حدود ۳ تا ۵ عدد گل روی خود جای داده است و رایحه و بوی بسیار خوبی دارد. غالبا نیز به دلیل همین بوی بسیار خوب این گل را گل معصومیت نیز می شناسند.
  • ساقه های کوتاه گل به همراه گل های متعدد که روی آن ها قرار دارند این محصول را کاملاً مناسب برای استفاده در انواع مختلف باکس گل و سبد گل نموده اند بهتر است بدانید که گل لیلیوم به عنوان یکی از گل های بسیار لوکس و تشریفاتی می باشد و غالباً قیمت آن نیز نسبت به دیگر سبدها و باکس های گل بالاتر می باشد.
  • به دلیل بو و رایحه این محصول و همچنین ویژگی های بسیار مثبت موجود در آن غالباً از آن برای استفاده بعد از ساخت عطر و ادکلن و همچنین برای ساخت انواع ماسک های پوستی گران قیمت استفاده می کنند.

بررسی کیفیت گل شاخه بریده لیلیوم

بررسی کیفیت گل شاخه بریده لیلیوم کیفیت گل شاخه بریده لیلیوم بسیار عالی میباشد و شما میتوانید آن را در مدت زمان طولانی در یک ظرف آب نگهداری کنید برای اینکه بتوانید این محصول را در یک ظرف در مدت زمان طولانی نگه دارید باید حتماً نکات و ویژگی های مراقبتی این محصول را بدان تا از گل با کیفیت لیلیوم در مدت زمان طولانی بهره مند شوید.

  • اگر غنچه این گل را خریداری کرده اید بهتر است که ساقه های آن را کامل بشینید و بیش از ۵ سانت اجازه ندهید که ساقه باقی بماند به دلیل اینکه اگر ساقه طولانی باشد غنچه های شما باز نمی شود و اگر ساق کوتاه باشد غنچه ها در مدت زمان محدودی باز شده و گل زیبا را به منزل شما هدیه خواهند داد.
  • همچنین شما میتوانید به آسانی این گل‌ها را در یک ظرف آب بگذارید و اجازه دهید چند روز بماند فقط دقت کنید برای اینکه آنها را در ظرف آب نگهداری باید ساقه ها را از یکدیگر جدا کنید زیرا اگر ساقه ها و برگ های این گل در هم تنیده باشند احتمال اینکه خراب شود و یا در ظرف آب کپک بزند وجود خواهد داشت.

خرید ارزان گل لیلیوم صادراتی

خرید ارزان گل لیلیوم صادراتی مشتریان میتوانند جهت خرید ارزان گل لیلیوم صادراتی که به نام‌های دیگری همچون نرگس شرقی نشناخته شده است از طریق این وب سایت اقدام نماید و خرید خود را با قیمتی بسیار مناسب انجام بدهد. فروشنده لیلیوم اورینتال این شاخه گل را در تنوع رنگی بسیار بالا و در نوع تازه در معرض فروش قرار داده است.

مشتری پس از خرید آن روزهای متمادی از عطر و بو و رایحه بی نظیر آن و همچنین ظاهر زیبا و عالی آن بهره‌مند می شود. همچنین حمل و نقل این گل توسط پرسنل ما به گونه انجام می‌شود که هیچ حالت پژمردگی و یا آسیب به گل ها انجام نشود بنابراین شما می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما