صادرات گل رز هلندی اصل به اروپا

گل رز هلندی اصل در سراسر جهان کشت شده و بیش از هزاران گونه از این گل ها وجود دارند. این گل ها بسیار مقاوم بوده و می توانند مدت ها سرسبز و شاداب بمانند.گل رز هلندی گونه ای فوق العاده درخشنده و در نهایت زیبایی حیرت آور است. گلبرگ ها بسیار پهن و بزرگ بوده و حالتی چون موج در لبه های آن مشاهده می شود. این گل ها بسیار معطر و خوشبو می باشند.ازاین گل ها در تهیه انواع عطر و ادکلن نیز استفاده می باشد. به علت کیفیت بالا و زیبایی بینظیر،  این گل به کشور اروپا در بهترین شکل و در نهایت تمام زیبایی با قیمت فوق العاده عالی صادر می گردد.

صادرات گل رز هلندی اصل به اروپا

گل رز هلندی اصل در چه شرایطی رشد میکند؟

گل رز هلندی اصل در چه شرایطی رشد میکند؟گل رز هلندی مقاومت بسیار بالایی دارد و بیشتر از هیجده روز می توان شاخه های آن را تازه و شاداب نگه داری کرد. در دماهای بالا گلها زودتر پژمرده شده و طراوت خود را از دست می دهند.

در گلخانه ها و در شرایط کاملا کنترلی کشت می شوند. این گل ها در مراحل رشد نیاز به مراقبت مداوم دارند.از نظر ظاهر و شکل نیز با انواع رز ایرانی متفاوت می باشند. در ساقه این گل تعداد خار کمتری وجود دارد. تنوع رنگ در انواع رز هلندی بیشتر می باشد. رنگ گل رز بسیار زیبا و آرامش دهنده است.

جهت نگه داری از گل رز هلندی بهتر است به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

گلبرگ های  پلاسیده را از اطراف گل های رز سالم بچینید تا بوته رز بتواند گل دهی بالاتری داشته باشد، در فصل پاییز و بهار بوته های رز را با کود و کمپوست مناسب تغذیه کنید، آبیاری مناسب را نسبت به گل رعایت کرده و در زمستان هر هفته  یکبار و در تابستان هر هفته دو بار به گل آب بدهید. گل های رز هلندی بسیار مقاوم می باشند و در شرایط آب و هوایی خاصی به مدت معینی باقی می مانند.

گلبرگ های گل هلندی مخملی پر رنگ است و  ماندگاری گل رز هلندی به مدت ۱۰ الی۲۰ روز  میباشد. گل رز هلندی به علت رنگ صورتی مخمل و بسیار زیباییش بهترین هدیه برای نشان دادن دوست داشتن و تقدیم به عزیز ترین فرد زندگی شما می باشد. همچنین  برای تزئین و زیبایی خانه و اتاق بسیار مناسب می باشد و به خانه عمری تازه می بخشد وفضای خانه را پر از عطر خود می سازد این گل یکی از گل های محبوب و معطر بشر است.

گل رز هلندی صورت یکی از زیباترین گل های موجود در بازار می باشد و پرورش آن در سراسر جهان وجود دارد.  امروزه گل رز هلندی  محبوب ترین گل جهان شده  است، این گل ارزشمند و زیبا با بوی خوشی که دارد هدیه بسیار با شکوه به عزیزانتان می باشد. شرکت صادرات گل رز هلندی این محصول طبیعی و زیبا را در انواع طیف رنگی مختلف و با بهترین نوع کیفیت و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور می کند.

تجارت گل رز هلندی در سراسر دنیا در حال انجام می باشد. این گل های زیبا بینهایت درخشنده و براق هستند. در بازار داخلی نیز بسیار پر فروش بوده و قیمت های بسیار مناسبی دارند.

این گل ها در تمامی فروشگاه ها و گل فروشی ها عرضه می شوند. رنگ های روشن و تیره آنها آنقدر خیره کننده است که هر کسی را ترغیب به داشتنش می کند. این گل ها بهترین هدیه های زندگی هستند.

امروزه انواع این گل ها با نژاد های مختلف در داخل کشور به صورت عمده تولید می شوند. با قیمت های مناسب به سراسر کشور نیز ارسال خواهند شد. تمامی گل فروشی ها می توانند انواع گل رز هلندی را در حجم زیاد سفارش و خریداری نمایند.

خرید این گل ها از مراکز تولیدی دارای تخفیف های بسیار مناسب و ویژه نیز می باشد. به صورت کاملا استاندارد و با حفظ شرایط ماندگاری گل به تمام نقاط ارسال می گردند.

فروش ویژه گل رز هلندی اصل در ایران

فروش ویژه گل رز هلندی اصل در ایران امروزه انواع این گل ها با نژاد های مختلف در داخل کشور به صورت عمده تولید می شوند. با قیمت های مناسب به سراسر کشور نیز ارسال خواهند شد. تمامی گل فروشی ها می توانند انواع گل رز هلندی را در حجم زیاد سفارش و خریداری نمایند.

خرید این گل ها از مراکز تولیدی دارای تخفیف های بسیار مناسب و ویژه نیز می باشد. به صورت کاملا استاندارد و با حفظ شرایط ماندگاری گل به تمام نقاط ارسال می گردند.

این گل ها در تمامی فروشگاه ها و گل فروشی ها عرضه می شوند. رنگ صورتی روشن آنها آنقدر خیره کننده است که هر کسی را ترغیب به داشتنش می کند. این گل ها بهترین هدیه های زندگی هستند.

تجارت گل رز هلندی در سراسر دنیا در حال انجام می باشد. این گل های صورتی زیبا بینهایت درخشنده و براق هستند. در بازار داخلی نیز بسیار پر فروش بوده و قیمت های بسیار مناسبی دارند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما