صادرات گل ارکیده لیلیوم به عراق

ارکیده لیلیوم یک گل زیبا، جذاب و بادوام است. این گیاه زینتی زیبا در دسته گل ها و دکوراسیون داخلی منزل و تالار ها بسیار قابل استفاده است. گل ارکیده لیلیوم ماندگاری خیلی بالایی دارد و نگهداری آن بسیار آسان است. این گل ها با طراوت و نشاط خود، باعث افزایش نشاط و روحیه انسان ها می شوند. آن ها بهترین هدیه برای عزیزان ما هستند. از این گل ها برای تزئینات و دکوراسیون استفاده می شود.

صادرات گل ارکیده لیلیوم به عراق

موارد استفاده از گل ارکیده لیلیوم

موارد استفاده از گل ارکیده لیلیوم نگهداری از گل لیلیوم بسیار ساده و آسان است. این گل ها را می توان در فضای بیرون نیز نگهداری کرد. این گل های زیبا در برابر درجه حرارت های مختلف بسیار مقاوم هستند. این نوع از گل ها به خاک مناسب احتیاج دارند. رطوبت زیاد در خاک می تواند به ریشه های آن ها آسیب برساند. نگهداری و پرورش این نوع گل باید به خوبی کنترل و نظارت شود.

پیاز گل لیلیوم در برابر سرما و درجه حرارت پایین بسیار مقاوم است. آن ها بسیار متنوع هستند و برای تزئین تالار ها نیز بسیار استفاده می شوند. این گل دارای خواص دارویی بسیار است و در برخی مواقع از آن استفاده می شود. یکی از مهم ترین موارد در نگهداری این گل، آبیاری آن است. آبیاری بیش از حد باعث خشک و زرد شدن برگ ها می شود.

به این گل ها باید کاملاً استاندارد شده و به طور منظم آب داده شود. گل ارکیده لیلیوم برای رشد به نور کافی احتیاج دارد. این گل ها در گلخانه ها و در شرایط کاملاً کنترل شده، در رنگ های متنوعی رشد می کنند.

صادرات گل ارکیده لیلیوم

صادرات گل ارکیده لیلیوم این گل های زیبا و سالم به سراسر کشور ارسال می شود. این محصول نقش به سزایی را در بازار صادرات کشور ما دارد. این گل های زیبا و بادوام بالا می توانند در شرایط مختلف درجه‌ی حرارت، طراوت و شادابی خود را حفظ کند.

امروزه این محصول گلخانه ای به کشور های اطراف صادر می شود. در بازار داخلی بسیار محبوب است و نقش مهمی در بازار گل دارد. این گل ها با زیبایی خاص خود بخش عمده ای از صادرات را تشکیل می دهند.

شرایط نگهداری از این گل بسیار ساده است و به شرایط خاصی احتیاج ندارد. این گل ها به جذابیت و زیبایی محیط می افزایند. این گل که معمولاً گل معطر محسوب می شود و گیاهی پیازدار است در ایران به عنوان سوسن نیز شناخته می شود. گل لیلیوم انواع مختلفی دارد، از قبیل:

  • Asiatic
  • Candidium
  • Martagon
  • Longiflorun

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما