صادرات ژل آلوئه ورا مرغوب به چین

آلوئه ورا گیاهی بدون ساقه با برگ هایی گوشتی و با ژله ای سخت که در ظاهر شبیه به کاکتوس بوده و از خانواده زنبق است و در مناطقی با آب و هوای گرم و خشک مانند بوشهر پرورش می‌یابد. ژل آلوئه ورا مرغوب خواص بسیاری از جمله خواص ضد میکروبی و درمان عفونت های میکروبی، درمان و ترمیم ضایعات پوستی، کنترل کلسترول خون و افزایش سیستم ایمنی بدن دارد و به دلیل همین خواص در طب سنتی گرامی داشته می‌شود.

صادرات ژل آلوئه ورا مرغوب به چین

خواص ژل آلوئه ورا مرغوب

خواص ژل آلوئه ورا مرغوب بخش زیادی از ژل آلوئه ورا  از آب و مابقی آن از انواع ویتامین ها، آنزیم ها و آمینو اسید ها تشکیل شده است. ویتامین‌ های A  ،B1 ،B12 ،C ،E موجود در ژل آلوئه ورا بسیاری از مواد مورد نیاز بدن را تامین می کنند.

گلیکو پروتئین موجود در ژل آلوئه ورا باعث بهبود تورم و درد بدن می شود و پلی ساکارید موجود در آن نیز سبب ترمیم جراحت پوست می شود.

ژل آلوئه ورا به علت دارا بودن بسیاری از موارد مورد نیاز بدن خواص متعددی دارد و به گیاه هزار درمان معروف می باشد. چند نمونه از خواص ژل آلوئه ورا عبارت است :

  • نوشیدن ژل آلوئه ورا سبب بهبود گردش خون و هضم بهتر غذا می‌شود و به دلیل دارا بودن آنترا کویین به عنوان مسهل نیز استفاده می‌شود.
  • خواص ضد میکروبی و آنتی باکتریال دارد و باعث تصفیه خون می شود.
  • خواص سم زدایی دارد. مصرف ژل آلوئه ورا سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد.
  • به دلیل توانایی در فعال کردن آنزیم های موجود در پانکراس در تنظیم قند خون افراد مبتلا به دیابت کمک می کند.
  • ژل آلوئه ورا در درمان بسیاری از جراحت ها و زخم های پوستی و همچنین درمان نیش حشرات و تبخال استفاده می شود. به همین دلیل در ساخت کرم های موضعی کاربرد دارد.
  • به دلیل خواص بسیار زیادی که برای سلامت مو و پوست دارد در تولید بسیاری از کرم ها، شامپو ها و لوسیون ها استفاده می شود.

قیمت ژل آلوئه ورا در بازار

 قیمت ژل آلوئه ورا در بازار قیمت ژل آلوئه ورا بسته به میزان کیفیت و مرغوبیت، اصل بودن و میزان درصد خلوص آن متفاوت می باشد. ژل آلوئه ورا باید بدون ناخالصی و فیله بوده و خالص و شفاف باشد.

بخشی از تولیدات آلوئه ورا کشور که اغلب در استان های گرمسیری مانند بوشهر، هرمزگان و خوزستان کشت می شود، به خارج از کشور صادر می شود.

معمولاً برگ این گیاه به عراق و ترکیه، بوته گیاه به قبرس پاکستان و ژل و پودر ژل آلوئه ورا به سوئیس و چین صادر می شود.

منبع: مرکز خرید و فروش عمده گل شاخه بریده | آلوئه ورا

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما