صادرات انواع گل شاخه بریده رز هلندی

صادرات انواع گل شاخه بریده رز هلندی در تمامی رنگ ها که دارای مقاوم ترین ساقه و گلبرگ مخملی می باشد به خارج از مرزهای کشورمان با بهترین سودآوری و بهترین درجه کیفیت در حال انجام می باشد.

صادرات انواع گل شاخه بریده رز هلندی

اطلاعاتی مختصر در مورد گل شاخه بریده رز

اطلاعاتی مختصر در مورد گل شاخه بریده رز  شاخه بریده رز هلندی بسیار کم خار  می باشد. گلبرگ های گل هلندی مخملی پر رنگ است، و ماندگاری گل رز  شاخه بریده هلندی به مدت ۱۰ الی۱۸ میباشد.

گل رز در سراسر جهان کشت شده و بیش از هزاران گونه از این گل ها وجود دارند. این گل ها بسیار مقاوم بوده و می توانند مدت ها سرسبز و شاداب بمانند.

گل رز هلندی گونه ای فوق العاده درخشنده و در نهایت زیبایی حیرت آور است. در واقع گلبرگ ها بسیار پهن و بزرگ بوده و حالتی چون موج در لبه های آن مشاهده می شود. این گل ها بسیار معطر و خوشبو می باشند.

از این گل ها در تهیه انواع عطر و ادکلن نیز استفاده می باشد. در گلخانه ها و در شرایط کاملا کنترلی کشت می شوند. این گل ها در مراحل رشد نیاز به مراقبت مداوم دارند.

از نظر ظاهر و شکل نیز با انواع رز ایرانی متفاوت می باشند. در ساقه این گل تعداد خار کمتری وجود دارد. تنوع رنگ در انواع رز هلندی بیشتر می باشد. رنگ های مختلف گل رز بسیار زیبا و آرامش دهنده است.

گل رز هلندی مقاومت بسیار بالایی دارد و بیشتر از ده روز می توان شاخه های آن را تازه و شاداب نگه داری کرد. در دماهای بالا گلها زودتر پژمرده شده و طراوت خود را از دست می دهند.

گل رز ایرانی برای تزئین و زیبایی خانه و اتاق بسیار مناسب می باشد و به خانه عمری تازه می بخشد وفضای خانه را پر از عطر خود می سازد این گل یکی از گل های محبوب و معطر بشر است.

انواع این گل زیبا عبارت است از:رز پیچکی، رز باغچه مدرن ، رز گرندی فلورا و رز مینیاتوری  که هر کدام ویژگی خاص و منحصر به فرد خود را دارند.

گل رز هلندی یکی از زیباترین گل های موجود در بازار می باشد و پرورش آن در سراسر جهان وجود دارد.  امروزه گل رز هلندی  محبوب ترین گل جهان شده  است، این گل ارزشمند و زیبا با بوی خوشی که دارد هدیه بسیار با شکوه و شادی آفرین به عزیزانتان می باشد. شرکت صادرات گل رز هلندی این محصول طبیعی و زیبا را در انواع طیف رنگی مختلف و با بهترین نوع کیفیت و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور می کند.

حجم صادرات گل شاخه بریده رز هلندی

حجم صادرات گل شاخه بریده رز هلندی حجم صادرات گل شاخه بریده رز هلندی همه روزه در حال افزایش می باشد و این محصول تحت شرایط کاملا استاندارد و با بهترین بذرهای اروپایی و بهترین کود و خاک و آب سالم مراقبت و نگهداری گردیده تا به زیباترین شکل و سالم ترین نوع محصول به دست مشتری برسد. هم اکنون می توانید بهترین کل رز هلندی صادراتی را از این مجموعه بزرگ دریافت نمایید.

منبع: مرکز خرید و فروش عمده گل شاخه بریده | آلوئه ورا

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما