صادرات انواع گل داوودی مینیاتوری ارزان

ایران در زمینه کاشت گل های زینتی بسیار موفق بوده است تا جایی که توانسته این گل ها را در عرصه صادرات به نمایش بگذارد خصوصا گل داوودی مینیاتوری ارزان که بیشترین بازار فروش را دارا می باشد. صادرات انواع گل داوودی مینیاتوری ارزان به همه کشورهای دنیا که دوست داران این گل هستند در حال انجام می باشد که از لحاظ اقتصادی می تواند یک پشتوانه بزرگی برای کشور باشد.

صادرات انواع گل داوودی مینیاتوری ارزان

اطلاعاتی مختصر در مورد گل داوودی مینیاتوری سبز

اطلاعاتی مختصر در مورد گل داوودی مینیاتوری سبز در این مطلب قصد داریم که اطلاعاتی مختصر در مورد گل داوودی مینیاتوری سبز رنگ را به اشتراک بگذاریم تا با خواندن آن بیشتر با این گل آشنا شوید.
این گل معمولا بومی قاره آسیا می باشد اما در اروپا نیز دیده می شود و امروزه در کشور ما نیز به فراوانی کاشته می شود این گل را معمولا در فصل بهار می کارند و در فصل تابستان برداشت می کنند و به فروش می رسانند.

گل داوودی سبز رنگ  یکی از نمونه های ویژه ای این مدل است علاوه بر این رنگ نمونه رنگ های متنوعی نیز دارد که هر کدام زیبایی خیره کننده ای دارند…..
این گل ها معمولا در گرمای زیاد طاقت نمی آورند و باید از گرمای مستقیم به دور باشند و در جاهای خنک و خشک نگهداری شوند چون در مکان مرطوب زود پژمرده می شوند.

این گل معمولا به صورت تک شاخه رشد می کند و دارای گلبرگ های زیاد کوچکی است که با نظم و ترتیب در کنار هم قرار گرفته اند که چشم هر بیننده را خیره می کنند و برگ این گل نیز به صورت باریک و بلند و دارای نوک های تیز مانند هستند که در زیبایی این گل تاثیر گذاشته اند.

حجم صادرات گل داوودی مینیاتوری ارزان

حجم صادرات گل داوودی مینیاتوری ارزان صادرات گل داوودی به این علت است که مردم از این نمونه گلها استفاده زیادی می کنند مانند اینکه در مراسمات مختلف آن را برای همدیگر کادو می برند چون گل نماد عشق و محبت به همدیگر می باشد و از این طریق علاقه خود را به هم نشان می دهند.

در مراسم عروسی ، عقد، تولد،روز مادر و پدر یا همسر، ولنتاین، روز معلم و همه روز های دیگر می توان این گل را خرید و بازار گل فروشی در این روز ها غلغله خواهد بود به همین دلیل است که بازار صادرات این محصول بسیار بالا است.

حجم صادرات گل داوودی مینیاتوری ارزان در کشور بسیار بالا بوده است به همین علت است که همه ساله از این محصول با تناژ بالا کاشته می شود و فروخته می شود و این نشان دهنده این است که این شغل بسیار موفق بوده است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما