صادرات انبوه گل داوودی مینیاتوری تازه

صادرات انبوه گل داوودی مینیاتوری تازه به کشورهای اطراف بسیار پررونق می‌ باشد و امروزه افراد بسیاری در زمینه تجارت این کالا به دیگر کشورها مشغول هستند که عنوان می‌کنند در میان انواع مختلف این محصول، گل داوودی مینیاتوری بیشترین میزان فروش را دارا می باشد به این خاطر که دارای ماندگاری بیشتر و همچنین ظاهر زیباتری است. این گل ها در اندازه ها و رنگ های متعددی در بازارهای بین المللی به فروش می رسند.

صادرات انبوه گل داوودی مینیاتوری تازه

انواع رنگبندی گل داوودی مینیاتوری تازه

انواع رنگبندی گل داوودی مینیاتوری تازه گل داوودی رنگی بیشتر به عنوان گل های بیرونی در بازار شناخته می شود، گونه‌ های متفاوت این گل ها به بر اساس خصوصیات آنها طبقه بندی می شود، این گروه بندی ها شامل گل های داوودی مینیاتوری نمایشگاهی و گل های عمومی باغی هستند.

از دیگر تقسیم‌ بندی‌ های این گل‌ ها می‌ توان به رنگ بندی آن ها اشاره نمود که بر اساس رنگ، شکل و فرم به ۱۳ گروه تقسیم بندی می گردند، البته باید توجه داشته باشید که این نوع از گل دارای گلچه می باشد که از دو نوع گلچه زبانه ای و گلچه لوله‌ای تشکیل شده است.

گلچه زبانه ای در بیرون بوده و دارای رنگ های پررنگ تر و گلچه لوله‌ای در قسمت درونی بوده و دارای رنگ کمتری است به همین دلیل این محصولات از لحاظ رنگی بسیار متنوع بوده و از نظر شکل نیز شکل جالب و زیبایی دارند. معمولا رنگ زرد این نوع گل ها بیشترین میزان استفاده و فروش را دارا می‌ باشد به این خاطر که با تمامی شرایط آب و هوایی خود را وفق داده و از ماندگاری بیشتری برخوردار می باشد.

پخش کننده عمده گل داوودی مینیاتوری تازه

پخش کننده عمده گل داوودی مینیاتوری تازه پخش کننده عمده گل داوودی صادراتی با پخش این گلها هم به بازارهای داخلی و هم به بازارهای جهانی توانسته است سود بالایی را کسب نماید، این مرکز پخش تمامی گل های خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکنندگان خریداری می نمایند و با حذف دلالان و واسطه ها که موجب دست به دست شدن و افزایش قیمت آن می‌ گردند بهترین نوع گل داوودی را با قیمتی ارزانتر از دیگر فروشگاه ها به مشتریان عرضه می نماید.

همین امر موجب شده است که امروزه افراد بسیاری خرید از این مرکز را ترجیح دهند. همانطور که خود مطلع هستید خرید عمده هر کالایی می‌ تواند شامل تخفیفاتی از سوی فروشندگان گردد و گلهای داوودی نیز از این قاعده مستثنی نیستند بنابراین پیشنهاد ما به شما برای خرید گل مینیاتوری خرید عمده آن می‌ باشد به این خاطر که خرید این محصول به صورت کلی می‌ تواند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما