خرید گل لیلیوم آبی در تهران

گل لیلیوم یکی از پرطرفدارترین گل های زینتی می باشد. این گل زیبا از زمان های زرتشت کاشت و برداشت می شد که آن را سوسن می شناختند. گل لیلیوم همانند گل های دیگر دارای رنگ های زیبا مانند آبی، سفید، زرد، قرمز، صورتی و دارای نماد است یکی از پرطرفدارترین رنگ این گل، گل لیلیوم آبی است نماد احساسات پاک است و از این رنگ برای تزئینات استفاده زیادی می شود.

خرید گل لیلیوم آبی در تهران

اطلاعاتی راجب گل لیلیوم آبی

اطلاعاتی راجب گل لیلیوم آبی

همانطور که گفته شد گل لیلیوم آبی یکی از پرطرفدارترین گل می باشد و از گل لیلیوم آبی برای تزئینات سبد گل، تشریفات، تاج گل و … استفاده می کنند این گل زیبا در سراسر جهان طرفدار و محبوب است.

گل لیلیوم دارای رایحه ی بسیار معطر و ماندگاری بالایی دارد و بیشتر در مناطق گرمسیری و رطوبتی رشد فراوانی دارد و رشد این گل توسط پیازچه در زیر خاک در عمق ۱۵ الی ۲۰ متری قرار می گیرد این پیازچه در برابر سرما مقاوم است ولی برای رشد و مرغوبیت بهتر گل لیلیوم آبی باید در مناطق حاره ای و گرم یا در گلخانه کاشت و در فصول تابستان و بهار آن را برداشت کرد.

گل لیلیوم آبی به طور کلی از حساسیت زیادی برخوردار است باید خاک مرغوب و فسفر خاک به اندازه باشد و نور مناسب به این گیاهِ گل لیلیوم بتابد و آب کمتری داده شود تا پیازچه گل سوخته نشود و با کود دهی مناسب و بجا از آفت، بیماری و حشره زدن گل جلوگیری شود. گل لیلیوم انواع متفاوتی دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم.

  • گل لیلیوم بدون بو: رایحه خاصی ندارد و اصولا رنگ آن زرد و قرمز شامل لکه های سیاهی هم می باشد.
  • گل لیلیوم شیپوری: این گل همانند اسم شیپوری شکل است و بیشتر سفید رنگ است.
  • گل لیلیوم چلچلراغ: این گل بیشتر در مناطق سردسیر مانند آذربایجان رشد کرده و حالت واژگونی و رنگ سفید پرچم این گل قرمز رنگ است.

برای نگهداری این گل زیبا و تزئینی می توان آن را در دمای زیرصفر و جای خنک به مدت یک ونیم ماه نگهداری کرد و از رایحه و رنگ آن لذت برد.

ثبت سفارش گل لیلیوم آبی

ثبت سفارش گل لیلیوم آبی

برای سفارش گل لیلیوم آبی باید به حساسیت این گل توجه و در دمای زیر صفر حمل ونقل شود و با هدیه دادن این گل به عزیزان ایستادگی و احساسات پاک را هدیه دهید و بهتر است اطراف خود را با سفارش گل لیلیوم آبی شاهوارانه کنید و حس خوبی و شادی و جوانی را به اطرافیانتان ببخشید و نکته مهمی که دارد قیمت مناسبی دارد.

منبع: مرکز خرید و فروش عمده گل شاخه بریده | آلوئه ورا

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما