خرید گل شاخه بریده ژربرا ارزان

گل شاخه بریده ژربرا ارزان از طریق گل فروشی ها قابل تهیه است. این گل در تعداد زیاد یا کم و به صورت جزئی یا عمده از تولید کنندگان گل یا مرکز خرید آن خریداری می شود. قیمت گل شاخه بریده تکی با قیمت خرید عمده آن تفاوت دارد که در زمان خرید این تفاوت به سهولت قابل مشاهده است.

 

خرید گل شاخه بریده ژربرا ارزان

اطلاعاتی درباره گل شاخه بریده ژربرا هلندی

اطلاعاتی درباره گل شاخه بریده ژربرا هلندی نواحی از جهان مانند نواحی گرمسیر آسیایی، آفریقا و ماداگاسکار از جمله مراکز تولید گل ژربرا هلندی به شمار می آیند. این گل از خانواده گل مینا، بنفشه و آفتاب گردان است که امروزه از تنوع بالای تولید برخوردار بوده و عمدتا به صورت شاخه بریده و برای تهیه دسته گل مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورت نگهداری صحیح این گل از دوام بالایی برخوردار بوده و عمر زیاد دارد. در حال حاضر کشور هلند یکی از قطب های تولید گل در سراسر جهان به شمار می آید که تولید کننده این نوع گل نیز می باشد.

تنوع رنگی یکی از مشخصات ژربرای هلندی است که زرد، کرم، نارنجی، قرمز و … از جمله رنگ های آن را تشکیل می دهد. سه سایز از ژربرا وجود دارد که عبارتند از:

  • ژربرای ویژه
  • مینی ژربرا یا گل کوچک با اندازه نه سانتی متر
  • ژربرای بزرگ با اندازه ای حدود ۱۳ سانتی متر

به جز عامل اندازه این گل ها از نظر تعداد گل نیز با هم تفاوت دارند. مثلا انواعی از آنها در ارقام تکی، دو تایی و چند تایی از گل ژربرا وجود دارد که امکان کشت آن به سادگی در یک گلدان میسر می باشد.

ترکیبی از کود، الیاف گیاهی و ماسه از جمله ترکیبات موجود در خاک مناسب جهت کاشت این گیاه می باشند که پس از کاشت نیازمند نور مناسب و آبدهی در زمان مورد نظر می باشد.

این نوع گل بیشتر جهت تزیین به کار برده می شود و انواع شاخه بریده آن به صورت ترکیب با گل های دیگر جهت تهیه دسته گل بسیار مناسب است.

فروش عمده گل شاخه بریده ژربرا ارزان

فروش عمده گل شاخه بریده ژربرا ارزان گل ها از جمله ابزار هایی هستند که افراد مختلف به مناسبت های گوناگون آن را به نزدیک ترین افراد خود هدیه می دهند. یکی از مواد مصرف گل، کاربرد آن در تهیه دسته گل است که برای هدیه دادن پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد.

به این منظور فروش گل ژربرا با قیمت ارزان توسط این مرکز به صورت عمده انجام می گیرد. از این رو متقاضیان خرید گل و گل فروشی ها می توانند با خرید عمده از این مرکز نیاز خود را با امکان تهیه ارزان قیمت بر طرف سازند

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما