خرید گل داوودی شاخه ای از درب گلخانه

برخلاف عده ای از مردم، بقیه بسیار به زیبایی خانه با گل و گیاه و همچنین خرید گل برای خود و دیگران بسیار اهمیت می دهند. یکی از گل های زیبا که دارای تنوع در نوع و رنگ بندی می باشد، گل داوودی است.

این گل ها بسیار زیبا و چشم نواز هستند. برای خرید گل داوودی شاخه ای می توانید به نزدیکترین گل فروشی شهرتان مراجعه کنید اما اگر می خواهید مستقیم از تولید کننده بگیرید و به قیمت ارزان تری دریافت کنید، باید به گلخانه مراجعه کنید. 

خرید گل داوودی شاخه ای از درب گلخانه

شناخت انواع گل داوودی شاخه ای

شناخت انواع گل داوودی شاخه ای

همانطور که می دانید هر گلی دارای انواع و شکل های مختلف می باشد. بیشتر تفاوت ها در این گل بر روی گل آذین آن می باشد. یعنی مدل های مختلف گل آذین موجب تغییر شکل این گل می باشد.

برای مثال می توان به گل آذین کم پر اشاره کرد که شبیه آفتاب گردان می باشد.

گل آذین شقایقی نوع دیگر این گل می باشد که به نوع کم پر شبیه می باشد و حالت برجسته و بالشتک مانند دارند. یک نوع دیگر گل آذین منگوله ای است که حالت کروی دارد و به صورت توپی شکل گل می دهد.

گل آذین گل درشت هم داریم که دارای غنچه های بالای ۱۰ سانتی متر می باشد.

 اینگونه می توانید انواع گل داوودی را از هم تشخیص بدهید.

برای مصارف تجاری این گل ها را به صورت گل منفرد و گل منگوله ای برش می دهند.

در روش گل منفرد، به ازای هر ساقه فقط یگ گل را نمو می دهند چون همه غنچه ها جز غنچه آخری را حذف می کنند. در روش دیگر تمام غنچه ها را نگه می دارند. گل داوودی برای رشد به مقدار بسیار زیادی نیتروژن و پتاسیم نیاز دارد. برای گل دهی این گل باید وقتی که به ارتفاع ۳۵ تا ۵۰ سانتی متر رسیدند، آن ها را در حالت روز کوتاه قرار داد. 

فروش گل داوودی شاخه ای به صورت عمده

فروش گل داوودی شاخه ای به صورت عمده

فروش گل داوودی به صورت عمده بیشتر در گلخانه ها به فروش می رسد. اگر بتوانیم یک خاک خوب آماده کنیم، گل داوودی به راحتی در آن رشد می کند.  اکثر مغازه های گل فروشی با مراجعه به گلخانه های بزرگ و خرید گل داوودی به صورت عمده به راحتی می توانند با یک قیمت خوب و ارزان این گل ها را دریافت کنند.

امروزه می توانید به صورت غیر حضوری نیز اقدام به خرید گل تک شاخه ای و عمده داوودی کنید. برای این کار کافی است به وب سایت فرش فلاور مراجعه کنید که یکی از معتبر ترین و قابل اطمینان ترین سایت های موجود در اینترنت می باشد. 

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما