خرید و فروش گل رز هلندی درشت

خرید و فروش گل رز هلندی درشت در اکثر گل فروشی ها، گلخانه ها و شعبات دارای این محصول انجام می گیرد.این نمونه یکی از زیباترین ها از انواع رز است. این گل زیبایی خیره کننده و رنگ های متنوعی دارد که هرکدام از رنگ ها، معنای متفاوتی دارند. عطر خوش این محصول آن را جزو رز های پرطرفدار قرار داده است.

خرید و فروش گل رز هلندی درشت

نحوه کاشت گل رز هلندی درشت در گلخانه

نحوه کاشت گل رز هلندی درشت در گلخانه نحوه کاشت گل رز هلندی در گلخانه ها کاری حساس اما لذت بخش است، هم اکنون به تشریح آن می پردازیم:

کاشت این گل جذاب نیازمند تجربه است و بعد از کاشت باید مراقبت ویژه ای از آن صورت گیرد، این محصول توسط قلمه زدن تکثیر می یابد. برای این کار یک ساقه ی دارای برگ را انتخاب می کنیم و آن را به صورت زاویه دار می بریم، برگ های زیرین را از آن جدا کرده و به آن هورمون ریشه زایی تزریق می کنیم و آن را در خاک می کاریم.

فقط باید توجه داشته باشیم که ریشه ها در خاک ثابت شوند و کاشت این نمونه بهتر است در ابتدای فصل بهار و زمستان انجام گیرد، بهترین محل برای کاشت این نمونه گلخانه می باشد.

گل رز در اسلام از جایگاه و احترام ویژه ای برخوردار است، بطوریکه به آن لقب گل بهشتی داده اند و در ادبیات نیز آن را نشانه ای از جمال الهی می دانند.

رنگ های مختلف این گل ها، معنای متفاوتی دارند از جمله: رز سفید به معنای پاکی و طهارت، رز زرد به معنای حسادت و رز قرمز به معنای عشق و علاقه می باشد و …

از بوی بسیار خوش و دل پذیر این گل زیبا در صنعت عطر سازی استفاده می کنند، بوی شیرین عطر آن بر روی اعصاب تاثیر گذاشته و آرامش بخش است، و برای تهیه ی مربا و مواد خوراکی دیگر نیز از آن بهره می گیرند.

گل های رز به سه دسته تقسیم بندی می شوند: رزهای خودرو، رزهای باغی و گلخانه ای جدید و رزهای باغی قدیمی. این نمونه ی زیبا فاقد خار می باشد و تفاوت آن با رز های ایرانی در رنگ و فاقد خار بودن آن است، رز های هلندی گلبرگ های مخملی و پر رنگی دارند.

فروش گل رز هلندی درشت در محلات

فروش گل رز هلندی درشت در محلاتفروش گل رز هلندی درشت در محلات انجام می گیرد و مشتریان بسیار زیادی را جذب این محصول زیبا و خوش بو می کند.

محلات پایتخت پرورش گل ایران است، اگر این گل با جلوه ی بی نظیر را می خواهید، حتما به نمایندگی های فروش این محصول در محلات به صورت آنلاین و یا حضوری مراجعه فرمایید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما