خرید مستقیم گل شاخه بریده رز لب صورتی

گل رز لب صورتی از جمله انواع گل‌های رز بوده که با توجه به ویژگی‌ها و خصوصیات ظاهری متفاوتی که دارد، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. گل لب صورتی نه تنها از جهت زیبایی، بلکه با توجه به معنایی که در پس خود دارد، گزینه به مراتب مناسبی برای هدیه دادن است. این گل ظرافت بالایی داشته و همین موضوع در رابطه با آن سبب محبوبیت و افزایش تقاضا شده است.

گل شاخه بریده رز لب صورتی یکی از زیباترین انواع گل ها بوده که دارای طرفداران زیادی است. برای خرید این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید از طریق همین سایت اقدام نموده و سفارش خود را ثبت و سپس محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید مستقیم گل شاخه بریده رز لب صورتی

انواع گل رز را بهتر بشناسید

انواع گل رز را بهتر بشناسید

طبیعت هدیه خدادادی به انسان‌ها و همه موجودات، برای حفظ و ادامه بقاء می باشد. طبیعتی که در آن آرامش واقعی را می توانید به خوبی لمس کنید و از آن لذت ببرید. رودخانه‌ها، جنگل‌ها، کوه‌‌ها، تپه ماهورها  همه از نعمت های خداوند بوده که ما انسان‌ها از آنها لذت برده و انرژی منفی را دفع و انرژی مثبت را جذب می کنیم.

گل‌ها و درختان یکی دیگر از زیبایی‌های طبیعی هستند که جلوه زیبایی به طبیعت خداوندی می‌دهند. گلها با بوی خوش و رنگ‌های متفاوت و درختان با رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی لباسی رنگارنگ بر تن طبیعت می پوشانند. به همین خاطر همه ما در منزل از نگهداری گیاهان لذت می بریم و عشق می ورزیم.

در واقع از لذت‌های نگهداری گیاهان در منزل بزرگ کردن یک گیاه کوچک در یک گلدان و آب دادن روزانه و به موقع به آن و همچنین گل‌دهی آن می باشد. یکی از زیباترین انواع این گل‌ها رز می باشد. به طور کلی انواع گل رز را می توان به شرح زر بیان کرد. 

  • گل رز لب صورتی
  • گل رز آبی
  • گل رز قرمز 
  • گل رز سفید
  • گل رز زرد
  • گل رز بنفش

ویژگی گل رز معمولا در زیبایی خارق‌العاده آن نهفته است. در واقع می توان گفت این گل معمولا در نیمکره شمالی به صورت خودرو یافت می شود. مهمترین زادگاه این گل بسیار زیبا در کشور هلند است. این گل به صورت یک درختچه چند ساله و بالارونده بوده که در بسیاری از کشورهای جهان یافت می شود. 

برگ‌های این گل به صورت شانه‌ای بوده و طول آنها به طور تقریب دو نیم سانتی‌متر می باشد. در بخش ساقه این گل زیبا برخی از خارها وجود داشته که به راحتی می توان آنها را از ساقه جدا کرد. 

لازم به ذکر است که پس از شکفتن گل از گلبرگ‌های آن بوی بسیار مطبوع و شیرینی ساطع می‌شود. این بوی خوش در جذب افراد و زنبورها و دیگر حشرات به طرف گل و کمک این حشرات جهت لقاح مؤثر است.

از سوی دیگر پس از اینکه عمل لقاح در گل انجام شد نهنج گل شروع به بزرگ شدن می‌کند و گلبرگ که دیگر خاصیتی برای گیاه ندارد، ریزش خود را آغاز خواهد کرد.

قیمت گل شاخه بریده رز لب صورتی

قیمت گل شاخه بریده رز لب صورتی

قیمت گل شاخه بربده رز لب صورتی به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و مرغوبیت و تازه گی آن به همراه نوع بسته بندی و تعدد آنها اشاره کرد.

با این وجود فروشنده اصلی و معتبر این محصول سعی کرده تا با اتخاذ استراتژی اقتصادی کسب سود در بلند مدت اقدام به کاهش قیمت این محصول نماید. با این کار تعداد مشتریان آنها افزایش یافته و همین امر نیز موجب افزایش فروش و سو آوری در بلند خواهد شد.

ویژگی‌های گل رز لب صورتی

گل لب صورت، از دو بخش سفید و صورتی تشکیل شده و به همین دلیل گاهی با عنوان گل رز سفید لب صورتی مورد معرفی قرار می‌گیرد. این گل ترکیب زیبا و دلنشینی از رنگ‌های سفید و صورتی را در گلبرگ خود دارد. به همین دلیل ظرافت بیش از حد آن، یادآور زنان و دختران است. از این رو بیشترین کاربردی که برای این گل تعریف می‌شود، هدیه به دختران است.
همانطور که پیش‌تر گفته شد، گل رز سفید لب صورتی هم از انواع گل‌های رز است. با توجه به همین موضوع، خصوصیات و ویژگی‌های کلی گل رز برای این گیاه هم صادق است. به طوری که گل رز لب صورتی می‌تواند خاصیت ضدافسردگی داشته باشد و به بهبود روحیه افراد در شرایط مختلف کمک کند. گل‌های رز رایحه‌ای دارند که در ترشح هورمون‌های مورد نیاز برای شادی موثر هستند.
به علاوه این گل‌ها برای درمان بیماری‌هایی چون بیماری‌های قلبی و یا حتی پیشگیری از سرطان، می‌توانند تاثیر به سزایی داشته باشند. عمچنین باید افزود که گل‌های رز در ساختار خود حاوی ویتامین E و C هستند و همین موضوع سبب کاربرد این گل‌ها برای سلامت پوست افراد شده است.

نحوه نگهداری از گل رز لب صورتی

نگهداری شاخه گل رز لب صورتی هم مانند دیگر انواع گل‌های رز شاخه‌ای خواهد بود. در حقیقت با توجه به اینکه گل‌های شاخه‌ای به لحاظ ماندگاری نیاز مراقبتی دارند، افراد برای اینکه بتوانند طول عمر این دسته از گل‌ها را افزایش دهند، می‌توانند از گلدان آب بهره بگیرند.
به این منظور لازم است گلدانی که انتخاب می‌کنید تمیز باشد. همچنین محل قرارگیری گل‌ها و گلدان، ترجیحا باید خنک باشد تا سبب پژمردگی گل نشود. برای اینکه گل‌ها تا مدت طولانی‌تری شادابی و طراوت خود را حفظ کنند، باید هر چند روز یکبار آب آن‌ها را عوض کنید.
البته از دیگر راه‌هایی که افراد برای نگهداری گل رز لب صورتی خود انتخاب می‌کنند، مربوط به خشک کردن آن است. برای اینکار باید قسمت ساقه را به یک نخ آویز کنید تا گلبرگ‌ها در کنار هم خشک شوند.

گل رز لب صورتی نماد چیست؟

گل رز سفید لب صورتی، ترکیبی از رنگ‌های زیبای سفید و صورتی است. از این رو این رنگ‌ها در ایجاد نماد برای گل‌های رز، موثر واقع می‌شوند. به این ترتیب، گل لب صورتی، ترکیبی از نمادهای بی‌گناهی و ظرافت زنانه است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما