خرید شاخه گل رز هلندی با کیفیت و صادراتی

اگر به دنبال خرید شاخه گل رز هلندی هستید ،مجموعه ما ،ارائه کننده بهترین رز های هلندی می باشد . گل رز های هلندی نسبت به رز های ایرانی ،شکیل تر ، زیباتر و درشت تر هستند ‌.

خرید شاخه گل رز هلندی

نحوه تکثیر گل رز هلندی

نحوه تکثیر گل رز هلندی

روش های مختلفی برای تکثیر گل رز هلندی وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می نماییم .روش اول تکثیر این گل با قلمه می باشد .برای این روش ،قلمه باید دارای یک تا سه گره باشد . قلمه رز هلندی به سرعت و آسان ریشه می دهد و نتیجه بخشی در مدت کوتاه ،انجام میگیرد .قلمه را در آب قرار داد و بعد از ریشه دادن ،آن را آرام از آب خارج کرده و در خاک می کارند .

_روش دوم تکثیر رز با کاشتن دانه های گل رز می باشد .کاشتن این دانه ها در فصل پاییز یا در ماه اسفند بسته به آب و هوای منطقه انجام می شود .دانه ها بعد از یک الی سه ماه ،سبز می گردند.از این روش ،بیشتر برای به دست آوردن گونه های تازه و جدید از رز هلندی ،استفاده می گردد . _روش سوم تکثیر گل با بذر می باشد. کشت بذر در فصل پاییز انجام می شود و بعد از این که نشاء ها یک سال در همان محل باقی ماند ،در فصل بهار آن را خارج کرده و در قسمت جدایی می کارند تا پیوند روی آن انجام دهند .

روش های دیگر متداول تکثیر رز هلندی ، روش های پیوندی می باشد از جمله پیوند روی ریشه گل رز ،پیوند شکافی و یا شکمی با جوانه رز هلندی.متخصصان این کار ،بسته به شرایط و موقعیت و علاقه مندی آن ها یکی از این روش ها را انتخاب و اقدام به تکثیر رز هلندی می کنند .

نگهداری شاخه گل رز هلندی

نگهداری شاخه گل رز هلندی روش نگهداری گل رز هلندی به این صورت می باشد :برای خرید گل رز هلندی ،مرکزی را انتخاب کنید که معتبر باشد که گل شما تازه و شاداب باشد و ترجیحا در همان روز چیده شده باشد .بعد از این که آن ها را به منزل وارد کردید ،سریعا آن ها را در آب قرار دهید . با یک قیچی تمیز باغبانی چند سانتیمتر از انتهای گل را جدا کنید .سعی کنید کل ساقه گل را در آب قرار دهید ،چون هوا رسیدن به ساقه ،باعث پژمرده شدن سریع گل می شود .

برگ های پایین ساقه را جدا کنید به خصوص آن قسمت از ساقه که در آب قرار می گیرد ،نباید دارای برگ باشد .هر روز یک مقدار از انتهای ساقه را ببرید چون ساقه خیلی زود در آب ،آسیب می بیند .هر روز آب گلدان را عوض کنید تا قارچ ها در آب شروع به رشد کردن نکنند .سعی کنید رز هلندی را در جلوی آفتاب قرار ندهید و در مکان خنک آن را نگهداری کنید .با اضافه کردن مقداری غذای گل که از مراکز فروش گل می توانید خریداری نمایید ،گل رز شما مدت بیشتری سرحال باقی می ماند .اگر این روش ها را انجام دهید ،رز هلندی شما مدت زمان بیشتری تازه و شاداب باقی خواهد ماند .

بازار عمده فروشی گل رز هلندی تازه

بازار عمده فروشی گل رز هلندی تازه

بازار عمده فروشی گل رز هلندی تازه در مکان های مختلفی وجود دارد که به صورت حضوری و اینترنتی جوابگوی نیاز عمده مشتریان و فروشندگان گل رز می باشد .رز هلندی دارای ظاهری زیبا و خوش فرم و مقاوم می باشد .رز هلندی در داخل کشور کشت می شود ،فقط قلمه اولیه آن وارداتی می باشد و در گلخانه ها پرورش داده می شود .

گلبرگ های رز هلندی ضخیم تر و دارای رنگ بندی متنوع و زیبایی می باشد و دارای ماندگاری بالاتری نسبت به رز ایرانی می باشد .این مزیت ها باعث شده که استقبال مشتریان از رز هلندی بسیار زیاد باشد .شرکت ما عرضه کننده این گل به صورت عمده به خریداران محترم می باشد .

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما