خرید ارزان گل نرگس شاخه ای تازه

گل نرگس شاخه‌ ای تازه، از جمله گل‌ های بسیار دوستداشتی و پرطرفدار بین مردم می‌ باشد. از این رو، گلی بسیار پر فروش محسوب می‌ شود. برای خرید ارزان این گل بصورت شاداب و تازه کافی است به صفحه فروش آن در این سایت مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره‌ های درج شده اقدام نمایید.

خرید ارزان گل نرگس شاخه ای تازه

 

شناخت بهتر گل نرگس شاخه ای تازه طبیعی

جالب است بدانید گل نرگس از گل‌ های بسیار محبوب در طول تاریخ می‌ باشد، بطوری که در ادبیات و همچنین افسانه‌ های جهان از آن بسیار نام برده شده است. این گل زیبا در ادبیات ما نیز جایگاهی ویژه دارد. بطوری که شاعران نامدار این سرزمین از این گل بسیار یاد کرده‌اند. گذشته از تاریخ آن، این گل چنان پر طرفدار است که در سراسر جهان مزارع زیادی به پروش و نگهداری گل نرگس می‌ پردازند.

اطلاعاتی درمورد گل نرگس و پرورش آن

گیاه نرگس از گیاهان تقریبا دائمی است و ریشه آن به شکل پیاز می‌باشد. این گل زیبا انواع مختلفی از لحاظ شکل و ظاهر در دنیا دارد. اما دو نوع آن بیشتر در ایران کاشت و پرورش می‌ یابد که به نام‌ های نرگس شهلا و نرگس شیراز معروف هستند. نرگس شیراز به دلیل بوی بسیار معطری که دارد، بیشتر در بین مردم دارای شهرت می‌ باشد. گل نرگس به رنگ سفید، زرد و یا هر دو رنگ دیده می‌شود. اما اغلب آن را به رنگ گلبرگ سفید و شیپور زرد مشاهده کرده‌ایم.

گل نرگس طبیعی در گل فروشی‌ ها بصورت شاخه‌ ای عرضه می‌ شود. این گیاه اغلب راه طولانی را طی کرده‌ و از مزارع گل نرگس در شهرهای دور و نزدیک به بازار اصلی گل عرضه شده‌ است. سپس آن را به گل فروشی‌ های سطح شهر می برند. این گل خوشبو را بیشتر در فصل پاییز و زمستان می‌ توان مشاهده کرد. در واقع این گل‌ ها در فصل تابستان می شکفند و در فصل سرما شاهد گل‌ دهی آن‌ ها هستیم. در مقابل گل‌های نرگسی که در بهار وجود دارند، در فصل پاییز و یا اوایل زمستان پیاز آن را می کارند.

پرورش و نگهداری گل نرگس بسیار آسان می‌باشد. از این رو کشاورزان می‌توانند در مناطق مختلف این گل را پرورش دهند و سود خوبی را دریافت نمایند. چراکه گل نرگس نسبت به کم آبی مقاوم است و به راحتی نیز از طریق پیاز تکثیر می‌شود. بنابراین در مناطق مختلف ایران قابل کاشت و پرورش می‌باشد. لازم به ذکر است که این گل زیبا و خوشبو را اغلب در استان فارس و خوزستان می کارند و پرورش می دهند. سپس برای عرضه به بازارهای گل فروشی در سراسر ایران بصورت کلی انتقال می دهند.

شناخت بهتر گل نرگس شاخه ای تازه طبیعی

ویژگی‌های نرگس طبیعی

گل نرگس که عموما در انواع سفید و زرد شناخته می‌شود، می‌تواند خواص به ویژه‌ای همراه داشته باشد. به طوری که هرگونه بوییدن و یا بهره‌گیری از عصاره آن، به لحاظ درمانی و روانی، مزایایی را برای افراد به همراه می‌آورد. بوی گل نرگس طبیعی می‌تواند در ضدعفونی کردن محیط کمک کند. به همین دلیل با خرید گل نرگس تهران، این فرصت برای شما فراهم آورده می‌شود تا محیط اطراف را ضدعفونی کنید.
بوییدن رایحه گل نرگس، حتی از جهت تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر هم مفید واقع می‌شود. درمان افسردگی به واسطه ترشح هورمون‌های شادی‌آور، از دیگر خواص و مزایایی است که گل نرگس طبیعی می‌تواند با خود به همراه آورد. جالب است بدانید که نوشیدن جوشانده گل نرگس، برای مبتلایان به آسم به شدت توصیه می‌شود و در روند درمانی این بیماری قرار می‌گیرد.

فروش استثنائی گل نرگس شاخه ای تازه

انواع گل نرگس طبیعی

گل نرگس طبیعی، از دسته گل‌هایی است که انواع مختلفی دارد. این انواع بسته به ویژگی‌هایی که دارا هستند، می‌توانند برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. به علاوه باید گفت که هر یک از انواع گل‌های نرگس طبیعی، در شرایط آب‌وهوایی به خصوصی رشد می‌کنند. در نتیجه موقعیت جغرافیایی می‌تواند در نوع این گل موثر واقع شود.
انواع گل نرگس طبیعی شامل گل نرگس شهلا، گل نرگس شیپور بزرگ، گل نرگس پرپر، گل نرگس وحشی، گل نرگس شاعری و گل نرگس مینیاتوری، می‌شود. در رابطه با انواع مختلف گل نرگس طبیعی، باید افزود که نحوه پرورش هر یک از این گل‌ها متفاوت است.

نحوه نگهداری از گل نرگس طبیعی

شاخه گل نرگس طبیعی هم مانند هر گل دیگری، برای اینکه در طولانی مدت خواص و ویژگی‌های ظاهری خود را حفظ کند، نیاز به مراقبت‌های به خصوصی پیدا می‌کند.
در صورتی که می‌خواهید شاخه گل نرگس را نگهداری کنید، می‌توانید آن را درون آب قرار دهید. توجه داشته باشید که شاخه گل‌های دیگری را همراه با گل نرگس داخل آب نگذارید. علت این توصیه، ترشحاتی است که توسط گل نرگس صورت می‌گیرد و می‌تواند برای گل‌های دیگر مضر واقع شود.
هنگامی که شاخه گل نرگس را خریداری کردید، برای نگهداری آن و افزایش طول عمرش، بهتر است به مدت 2 الی 4 ساعت در آبی با دمای 34 درجه قرار دهید. گل‌ها باید روی ساقع خود عمود باشند. سپس می‌توانید از آبی با دمای 1 الی 4 درجه جهت نگهداری گل‌ها بهره بگیرید.

گل نرگس نماد چیست؟

یکی از گل‌هایی که در معنای دوستی، پاکی و مهربانی است، گل نرگس می‌باشد. از آنجایی که رنگ سفید در گلبرگ‌های این گل نماد صلح و دوستی و رنگ زرد آن نماد هیجان و عشق است، کاربردهای مختلفی را به منظور هدیه دادن، می‌توان به این گل نسبت داد.
به علاوه با توجه به اینکه گل نرگس طبیعی در برخی از کشورها به طور خودرو رشد پیدا می‌کند، آن را با عنوان گل ملی نیز معرفی می‌کنند. همچنین در افسانه‌های بسیاری، از این گل نام برده شده است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما