خرید آنلاین گل رز عمده

گل رز یکی از زیبا ترین و پر طرفدار ترین گل ها است که نماد عشق و محبت را به فرد متقابل منتقل می کند. این گل به خاطر اساطیر یونانی با روز ولنتاین آمیخته شده است. به همین دلیل گل رز یکی از بهترین انتخاب ها برای هدیه روز ولنتاین است.

خرید گل رز

خرید گل رز

شاخه گل رز ایرانی از نظر ماندگاری در اتاق بین دوتا سه روز تازه می ماند. رز ایرانی، غنچه آن نسبت به رز هلندی کوچکتر و گلبرگ هایش نازک تر است، همچنین از عطر و بوی بسیار دل انگیزی برخوردار است که عطر آن بسیار طولانی است.
اگر تصمیم خرید این گل را دارید باید این را بدانید که گونه های مختلفی از گل رز است، معرفی این گل زیبا را به ما بسپارید. از این گل در مراسم ها و مناسبت هایی که شما برگزار می کنید، می توانید استفاده کنید.

بهترین هدیه برای روز مادر چی بگیریم:

بهترین هدیه برای روز مادر چی بگیریم:

مناسبت روز مادر یکی از بهترین روزها است و می توان کادوهای مختلفی تهییه کنیم که از جمله یکی از آنها رز هست، که نه تنها زیبا و دوست داشتنی است بلکه احساسی که به طرف مقابل دارید را با هدیه دادن این گل، احساستان را بیان کنید.
رنگ های گل ها هر کدام مفهوم و معنای خاصی دارند، رنگ قرمز بیانگر عشق و علاقه، رنگ زرد نماد دوستی، رنگ سفید بیانگر پاکی، رز صورتی نماد تحسین.
به مناسبت روز مادر شما را راهنمایی می کنیم که در این روز خاص و دوست داشتنی بهترین و زیبا ترین گل را به زیبا رویان این سرزمین تقدیم کنید.

زمان مناسب برای خرید گل رز:

زمان مناسب برای خرید گل رز:

زمان مناسب برای خرید این گل، اول صبح می باشد به خاطر اینکه در ابتدای صبح گل شاداب تر و تازه تر است. ساقه ی گل هرچقدر بلند تر باشد ماندگاری آن بالاتر است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما