تولید گل شاخه بریده آلستر ارزان

گل شاخه بریده آلستر ارزان در چند رنگ متنوع و بسیار زیبا به صورت عمده در این مرکز عرضه می شود. تولید انواع شاخه گل و ارسال آن به سراسر کشور به صورت مستقیم از خدمات ما به شمار می رود.  در این مقاله نیز قصد داریم به معرفی یکی از پرطرفدارترین گل های طبیعی یعنی آلسترومریا بپردازیم. پس با ما همراه شوید.

تولید گل شاخه بریده آلستر ارزان

همه چیز درباره گل شاخه بریده آلسترومریا

همه چیز درباره گل شاخه بریده آلسترومریا گل آلسترومریا یا سوسن اینکا، بومی آمریکا شمالی است که تا کنون حدود ۸۰ گونه آن با رنگ های متنوع و زیبا شناخته شده است. این گل به صورت خوشه ای رشد می کند و گلبرگ های آن در قسمت بالایی و سرشاخه به صورت شش برگ می روید.
سفید، زرد، نارنجی، صورتی و بنفش از جمله پرطرفدارترین رنگ های آلسترومریا به شمار می آیند. کشت و پرورش این نوع گل در گلخانه های تخصصی و در نقاط مختلف جهان صورت می گیرد. اگر قصد خرید نمونه اصلی و طبیعی گل شاخه بریده آلسترومریا را دارید، باید برخی از ویژگی های ظاهری آن را بشناسید که مهمترین آنها عبارتند از:

  • آلسترومریا اصل به هیچ عنوان معطر نیست.
  • گلبرگ های آن شامل سه عدد خالدار و سه عدد ساده هستند.
  • ساقه محکم و ضخیمی مانند گلایل دارد.
  • طول عمر آلسترومریا بسیار زیاد است، به ویژه اگر در محیط خنک نگهداری شود.
  • در هر شاخه حدود ۶ تا ۸ گل وجود دارد.

آلسترومریا به علت تنوع رنگی بالایی که دارد یکی از بهترین انتخاب ها برای دسته گل عروس و گل آرایی ماشین عروس است. برای تزئین سالن های عروسی و تولید نیز می توان از تم این نوع گل استفاده کرد چرا که طول عمر مفید آن حداقل دو هفته است.

پخش گل شاخه بریده آلستر ارزان

پخش گل شاخه بریده آلستر ارزان گل شاخه بریده آلسترا از نظر بلندی ارتفاعی حدود ۷۰ تا ۱۵۰ سانتی متر دارد. این نوع گل در ایران به صورت گلخانه ای کشت می شود و شهرهایی مانند پاکدشت، کرج و شهرضای اصفهان از جمله تولید کنندگان آن به شمار می روند.
به علت محدودیت تولید نسبت به دیگر گل های طبیعی گاهاً تهیه و خرید عمده آن برای فعالین صنعت گل و گیاه یکی از بزرگترین چالش ها خواهد بود. از این رو شاید یکی از ارزانترین و در عین حال آسان ترین شیوه های سفارش، بهره گیری از مراکز پخش گل آلستر آنلاین است.
پخش و فروش اینترنتی در این مرکز توسط متخصصین حرفه ای صنعت گل طبعیی صورت می گیرد. این امر در انتخاب بهترین نمونه گل ها متناسب با بازار هدف، امکان خرید ارزان قیمت و صرفه جویی در هزینه ها را برای خریداران عمده فراهم می کند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما