تولید کننده گل شاخه بریده نرگس طبیعی

گل نرگس از جمله گیاهان پیازی و دائمی است که گل های زیبا و خوشبوی دارد. این گل زیبا انواع مختلفی دارد که بیشتر در دو رنگ سفید و زرد شناخته شده است. گل شاخه بریده نرگس از جمله گل های بسیار پرفروش و محبوب در ایران محسوب می شود حتی در ادبیات ایران نیز از این گل بسیار نام برده شده است که خود نشان دهنده علاقه ایرانیان به این گل زیبا است. اما این گل در سطح دنیا نیز بسیار محبوب است تا جای که در نمایشگاه گل هلند رتبه نخست گل های جذاب را کسب کرد.

از این روی تولیدکنندگان متعددی در سطح جهان و ایران به پرورش گل نرگس طبیعی می پردازند تا این گل را بصورت شاخه بریده به بازار گل و گیاه عرضه نمایند.

تولید کننده گل شاخه بریده نرگس طبیعی

آشنایی با انواع گل شاخه بریده نرگس

آشنایی با انواع گل شاخه بریده نرگسگل نرگس را بر اساس معیارها و یا خصوصیات مختلفی چون اندازه گل، رنگ و یا تعداد گل بر روی ساقه دسته بندی می کنند که برای آشنایی بیشتر کافیست به شکل ظاهری گل دقت کرد. اما بطور کلی انواع گل شاخه بریده نرگس عبارت اند از:

  • گل تک زرد رنگ: گل نرگسی که سرگل به سمت پایین است و کاملا رنگ آن زرد است.
  • گل درشت و تک: این نوع نرگس به نسبت نرگس های دیگر گل درشتی به رنگ سفید و تاج زرد دارد.
  • گل یک دست سفید: این گونه هم گلبرگ و هم تاج سفید است.
  • گل کوچک و تک گل: این گونه که بسیار معطر و خوشبو و تاج آن کوچک است و برنگ زرد و لبه های آن نارنجی و قرمز، اما گلپوش آن سفید است.
  • گل تک گل کرم و تاج زرد: این نوع در بهار گل می دهد و تاج زرد آن به نسبت گلپوش درشت است.
  • نرگس شیراز: این گونه که از معروفترین و شناخته ترین گل نرگس در ایران است که هر ساقه بین ۴ تا ۸ گل دارد و گلپوش آن سفید و تاج آن زرد است.

در طبیعت گونه های دیگری از گل نرگس وجود دارد که برخی از آن  نرگس وحشی یا خودرو هستند.

قیمت گل شاخه بریده نرگس طبیعی در تهران

قیمت گل شاخه بریده نرگس طبیعی در تهرانگل شاخه بریده نرگس طبیعی از گل های بسیار محبوب در بین ایرانیان است. شاید یکی از دلایل پرطرفدار بودن این گل زیبا و معطر، این است که یاداور خاطرات گذاشته است و ما را یاد حیاط های خانه های باصفا و قدیمی می اندازد و در واقع به نوعی نوستالوژیک است.

قیمت گل شاخه بریده نرگس همانند دیگر گل های شاخه بریده در بازار گل و گیاه تهران بسته به تعداد شاخه در هر بسته، کیفیت، حمل و نقل (مسیری که از گلخانه تا بازار تهران را طی کرد) و دیگر عوامل مربوط می تواند متغیر باشد.

از این روی برای اطلاع از قیمت این گل زیبا و محبوب و خرید آن می توانید با کارشناس فروش سایت تماس بگیرید. از مزیت خرید آنلاین قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی این محصولات است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما