تولید کننده عمده انواع گل شیپوری تزیینی

انواع گل شیپوری تزیینی از نمونه های محبوب در گل فروشی ها است که در رنگ های قابل تهیه می باشد. از آنجایی که امکان نگهداری این گل در آپارتمان و محیط خانه نیز وجود دارد، ما قصد داریم برای آشنایی هر چه بیشتر علاقه مندان به گل شیپوری، نکات مهم فراهم آوردن شرایط مناسب را ذکر کنیم. همچنین با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید عمده این مدل گل، بزرگترین مراکز تولید کننده را معرفی می کنیم.

تولید کننده عمده انواع گل شیپوری تزیینی

حداقل میزان عمق گلدان برای رشد شیپوری

حداقل میزان عمق گلدان برای رشد شیپوری گل شیپوری با برگ های بلند و گل های درشت از محبوب ترین نمونه های موجود در بازار به ویژه برای تزئینی دسته گل است. این نوع گل از نظر رنگبندی نیز تنوع زیادی دارد اما رنگ سفید و زرد آن در بین ما ایرانیان محبوبیت بیشتری دارد.

شاید برایتان جالب باشد که نگهداری گل شیپوری در آپارتمان نیازمند در نظر گرفتن تمامی جوانب محیطی مانند نور، دما و حتی آبدهی مناسب است. این نوع گل به نور زیاد نیاز دارد. در غیر اینصورت هیچگاه به مرحله گل دهی نمی رسد. به همین علت توصیه می کنیم گلدان گل را در مکانی قرار دهید که نور آفتاب به ویژه در صبح به گلدان برسد.

نکته مهم دیگر عمق گلدان شیپوری برای رشد هر چه بهتر ریشه ها و تکثیر شاخه ها است. برای این منظور باید گلدان مناسب با سایزهای نسبتاً بزرگ را انتخاب کنید. گل را در عمق حداقل ۱۴ سانتی بکارید تا ریشه ها به خوبی در خاک قرار گیرند. نوع خاک نیز اهمیت زیادی در رشد گل شیپوری دارد. برای این منظور خاک پیت موس به همراه خاک باغچه بهترین انتخاب خواهد بود.

خرید گلدان مناسب برای رشد شیپوری

خرید گلدان مناسب برای رشد شیپوری در بازار گلداهای زیادی برای نگهداری گل شیپوری و رشد مناسب آن عرضه می شوند. با این حال انواع گلدان سفالی با زهکشی مناسب بهترین انتخاب برای این منظور هستند. چرا که این گلدان ها رطوبت خاک را تا مدت زمان زیادی نگه می دارند و از خشک شدن سریع آن جلوگیری می کنند.

در فصل بهار و تابستان که دمای محیط افزایش می یابد از نگهداری گل شیپوری در گلدان های پلاستیکی خودداری کنید. چرا که افزایش حرارت موجب پوسیده شدن ریشه ها و به مرور زمان خشک شدن گل می شود.
دقت داشته باشد که اگر قصد تعویض گلدان برای رشد بیشتر شیپوری ها را دارید، حتماً زمان مناسب یعنی اوایل فصل بهار و اواخر زمستان را انتخاب کنید. چرا که در فصل بهار گل شیپوری شروع به تکثیر و گل دهی می کند. بنابراین تعویض گلدان می تواند سبب ترساندن گل و عدم رشد آن شود.

در پایان باید خاطر نشان کنیم که اگر قصد خرید شیپوری بلند و گل دار را دارید، می توانید از شیوه های مدرن مانند سفارشات آنلاین برای کاهش هزینه ها و اطمینان از سلامت گل نهایت بهره را ببرید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما