توزیع عمده گل شاخه بریده ژربرا

در سایت های اینترنتی انواع گل شاخه بریده ژربرا عمده عرضه می شوند. این محصول از خود ایران تولید و به مرحله پخش می رسد. فروش اینترنتی به شما کمک می کند تا بتوانید توزیع کنندگان فعال این حوزه را شناسایی کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین از آنها درخواست نمایید.

توزیع عمده گل شاخه بریده ژربرا

مراحل پرورش گل شاخه بریده ژربرا

مراحل پرورش گل شاخه بریده ژربرا

ژربرا یکی از گل های زینتی با برگ های کشیده و پهن می باشد که در رنگ های مختلفی مثل قرمز، نارنجی، صورتی و زرد است که عمدتا در شرایط تحت تنظیم گلخانه کشت می شود و در فصل زمستان و بهار چیده می شود.

مراحل پرورش این محصول در گلخانه باید طبق فرایند مشخصی صورت گیرد تا بتوان گل های تازه و درجه یکی را برداشت کرد. بذر این گل باید در ماه های گرم سال مثل تیر و مرداد به دل خاک های سبک و شنی برود تا مراحل رشد کردن و جوانه زدن آغاز شود.

شاید در حدود ۱۵ روز طول می کشد تا جوانه ها برای انتقال به محیطی دیگر یا گلدانی دیگر آماده شوند. در تمامی این مراحل باید میزان رطوبت، آبیاری، نور، دما، استفاده از انواع کود ها طبق نظر متخصصان گیاه پزشکی صورت گیرد تا محصول به ثمر برسد.

سپس گلدان ها بعد از آماده سازی با خاک و کمپوست مناسب، باید پذیرای یک نشا از این گل شوند و بهتر است گلدان ها در طول گلخانه با نخ های مناسب از سقف آویزان شوند تا به خوبی رشد کنند و در انتهای فصل زمستان یا اوایل فصل بهار برداشت شوند.

بهتر است سیستم آبیاری به شکل قطره ای باشد و در هر گلدانی یک سوراخ از لوله آبیاری وجود داشته باشد تا در تایم مشخص و به میزان اندازه گل ها آبیاری شوند. در هنگام برداشت نیز بهتر است گل ها را با دست بچینید و از کاردک یا قیچی استفاده نکنید چرا که ممکن است ساقه را آلوده نمایند.

فروش عمده گل شاخه بریده ژربرا

فروش عمده گل شاخه بریده ژربرا

بعد از پرورش گل ژربرا باید این محصول به سرعت چیده شود و گل ها برای جلوگیری از خراب نشدن باید به فروش برسند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید فروش گل ژربرا به صورت شاخه بریده در عصر کنونی حتی به کشور های خارجی نیز صورت می گیرد و حمل این محصول از طریق هواپیما های حمل محصولات انجام می شود تا سریعا به مرحله مصرف برسند.

گل ها بعد از بریده شدن دسته بندی می شوند، و به صورت دسته ای به مرحله فروش عمده می رسند. برای خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش این صنعت در ارتباط باشید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما