بزرگترین فروشگاه گل شاخه بریده آلستر در تبریز و حومه

گل آلستر به عنوان یکی از گل های طبیعی و بسیار زیبا برای تمامی مراسم ها مورد استفاده قرار می گیرد وقتی صحبت از تمامی مراسم‌ها می‌شود یعنی گلاغ به تنوع رنگ و ظاهر دارد که می توان رنگ آن را برای یک مراسم خاص مورد استفاده قرار داد به همین جهت ما با تاسیس بزرگترین فروشگاه گل شاخه بریده آلستر به عنوان غیر حضوری و اینترنتی اقدام به خدمات رسانی به مشتریان عزیز و فروش این محصول به صورت غیرحضوری نموده ایم.

بزرگترین فروشگاه گل شاخه بریده آلستر

کاربردهای گل شاخه بریده آلستر در مراسمات

کاربردهای گل شاخه بریده آلستر در مراسمات گل آلستر به دلیل تنوع رنگی بسیار بالایی که دارد در تمامی مراسم ها مورد استفاده قرار می گیرد. این گل در طیف رنگهای روشن همچون سفید و صورتی تا رنگ‌های تیره‌تر همچون ارغوانی و بنفش به وفور یافت می‌شود از جمله کاربردهای این محصول در رنگ های مختلف آن می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • برای عیادت از بیمار: یکی از کاربردهای این گل برای عیادت از بیمار می باشد غالباً از رنگ های طیف صورتی و سفید این محصول برای عیادت کردن از بیماران استفاده می کنند.
  • برای ابراز عشق و مراسم خواستگاری: یکی دیگر از استفاده‌های این گل در بیان ابراز عشق و همچنین برای ساخت دسته گل در مراسم خواستگاری می باشد اگر می خواهید از این گل برای مراسم خواستگاری و اظهار عشق استفاده کنید بهتر است از رنگ‌های گرم تر همچون رنگ صورتی پر رنگ ارغوانی کمرنگ و یا بنفش و همچنین قرمز را با ترکیب رنگ سفید به کار ببرید.
  • مناسبت های رسمی: اگر به فکر خرید یک شاخه گل و یا یک دسته گل برای یک مناسبت رسمی و تبریک به کارمند ها و یا رئیس خود می باشد بهتر است از گل نارنجی استفاده کنید زیرا این گل و این رنگ کاملا مناسب برای مراسم های رسمی و تبریکات اداری و رسمی می باشد.

معرفی مشخصات گل آلستر طبیعی

معرفی مشخصات گل آلستر طبیعی گل آلستر طبیعی از نوع گیاهان بومی آمریکا می باشد که از آنجا به کشورهای دیگر نیز وارد شده است و در آن کشورها مورد کاشت و برداشت قرار گرفته از از جمله مشخصات و ویژگی های طبیعی و همچنین ویژگی های مراقبتی این گل از قبیل زیر می باشند؛

  • ویژگی های ظاهری گل آلستر: در واقع گل آلستر دارای یک تنوع رنگی بسیار بالا از گل ها می باشد و برگ های آن به صورت متناوب و منظم روی ساقه قرار گرفته اند این گل از لحاظ داشتن برگ بسیار غنی می باشد و بیشتر زیبایی آن نیز برگهای زیاد آن در تناسب با گل‌های آن می باشد. علاوه بر این ساقه کوتاه این گل جزو یکی دیگر از ویژگی‌های ظاهری آن می‌باشد. برگهای این گل غالباً به رنگ سبز پررنگ هستند و ساقه آن حالت ساده دارد.
  • روش های نگهداری از گل آلستر طبیعی: از جمله روشهای نگهداری این گل که در زمین کشت می شود وجود آب فراوان از به همین دلیل نیز این گل را نمی توان در مناطق گرم و خشک کشور پرورش داد بلکه می بایست در مناطق را پرورش داد که وفور آب برای آبیاری آن وجود داشته باشد همچنین به نور فراوان احتیاج دارد به همین دلیل نمی‌توان آن را در زیر سقف های بسته رشد داد.

فروش گل آلستر ارزان قیمت

فروش گل آلستر ارزان قیمت فروش گل آلستر ارزان قیمت در این وب سایت انجام می شود مشتری می تواند خرید خود را به سهولت از طریق درگاه های اینترنتی در هر اندازه و هر طیف رنگی که نیاز داشته باشد انجام بدهد. شما از این گل می تواند در تمامی مراسم ها و همچنین برای تمامی تبریک های رسمی و غیررسمی استفاده کنید.

همچنین به عنوان عیادت از بیمار این گل یکی از بهترین انتخاب ها می باشد زیرا که هیچ گونه حساسیت غذایی برای بیمار و برای بیمارستان در پی ندارد از این رو مشتری می تواند با خیال راحت از لحاظ کیفیت این محصول و از لحاظ عدم مضر بودن آن خرید خود را انجام بدهد و یک گل بسیار شیک و لاکچری را تهیه نماید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما