بازار فروش گل رز هلندی

بازار فروش گل رز هلندی بسیار پر رونق است، چون افراد بسیار زیادی جذب زیبایی این گل می شوند، این محصول دارای رنگ های متنوع و جذابی است که هر چشمی را به خود خیره می کند، گل رز در فرهنگ ما ایرانیان از ارزش و احترام بسیار بالایی بر خوردار است و هر کدام از رنگ های این نمونه، دارای معنای متفاوتی هستند.

بازار فروش گل رز هلندی

روش های کاشت گل رز هلندی در ایران

روش های کاشت گل رز هلندی در ایران روش های کاشت گل رز هلندی در ایران را توضیح خواهیم داد، کاشت این نمونه از طریق قلمه زدن امکان پذیر است و این گل را از طریق قلمه زنی تکثیر می کنند. برای این کار ساقه ای را که دارای چندین برگ می باشد به صورت زاویه دار جدا می کنند و برگ های زیرین را نیز، از آن جداسازی می کنند و به آن هورمون ریشه زایی تزریق کرده و آن را در خاک می کارند.

معمولا کاشت این نمونه در ابتدای بهار و زمستان انجام می گیرد، این گیاه در مقابل آفات بسیار قدرتمند است اما برای گل دهی این محصول باید از آن به خوبی مراقبت کرد.

این نمونه به شدت به خاک های شنی رسی و یا خاکی که دارای مقادیر کمی رس باشد علاقه مند است، خاک های شنی و خاک های آهکی برای این نمونه مناسب نیستند.

این محصول یکی از زیباترین ها از انواع رز است، این نمونه دارای گلبرگ و شکوفه های بزرگ است و به نور زیاد و مستقیم خورشید به شدت نیازمند است.

گل های رز بسیار کم خارهستند و بوی بسیار خوبی دارند به همین دلیل طرفداران بسیاری دارند، بوی شیرین و دل چسب این نمونه،  منحصر به فرد و فوق العاده می باشد و گلبرگ های این نمونه مخملی و قرمز تیره هستند.

این نمونه برای باغچه های کوچک، باغ ها و مکان های کوچک بسیار مناسب می باشند و در ایران ۲۲ واریته و رنگ بندی مختلف دارند و تنها رنگ قرمز این محصول در تمام طول سال موجود است‌.

تولید کنندگان گل رز هلندی در ایران

تولید کنندگان گل رز هلندی در ایرانتولید کنندگان گل رز هلندی در ایران، این محصول زیبا را پس از تولید، به تمام گل فروشی ها و شعبات دارای این محصول عرضه می کنند.

گل رز هلندی یک نمونه ی صادراتی می باشد و در خارج و داخل ایران مشتریان بسیاری را جذب جلوه ی خاص خود کرده است.

این محصول خواص درمانی بسیاری نیز دارد،  به همین دلیل اسانس آن یکی از گران قیمت ترین اسانس ها در جهان می باشد، یکی از بارز ترین و بهترین ویژگی های این نمونه ی شکیل، بوی خوش و آرام بخش آن است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما