بازار بزرگ گل رز هلندی عمده

گل رز نماد عشق و علاقه و از پر فروش ترین گل های تزئینی به حساب می آید، که در کشور ما نیز تولید و به بازار عرضه می گردد. نمونه شکیل و پر طرفدار گل رز محصول کشور هلند بوده  و به نام گل رز هلندی شناخته می شود. در کشور ما، شهرستان محلات گل رز هلندی عمده را تولید و از این شهرستان به تمام کشور عرضه می گردد.بازار بزرگ گل رز هلندی عمده

راهنمای خرید گل رز هلندی

راهنمای خرید گل رز هلندیمعروف ترین و قدیمی ترین رنگ گل رز هلندی نمونه سرخ رنگ آن می باشد که مشهوریت خاص داشته و در دنیا نشانه علاقه و دوست داشتن می  باشد؛ علاوه بر رنگ سرخ گل رز هلندی به رنگ های آبی، نارنجی، سفید، زرد، صورتی و در نمونه های اصلاح شده هفت رنگ و دو رنگ نیز قابل تولید می باشد که هرکدام در گذر زمان نشانه و مفهوم خاصی را از کسی که هدیه می دهد به هدیه گیرند می رساند مثلا رنگ سرخ که نشانه علاقه است رنگ زرد نشانه تنفر و حسادت می باشد.

متنوع بودن رنگ و محبوبیت در تمام دنیا، گل رز هلندی را از تمام گیاهان متمایز می کند به نحوی که پرورش و کشت آن جز پر سودترین فعالیتهای کشاورزی بوده و در سال میلیون ها نفر از آن کسب روزی می نماید. در کشور ما  ایران با توجه به وجود نمونه گل رز ایرانی که بومی ایران بوده و از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به گل رز هلندی می باشد، شرایط اقلیمی بسیار مناسبی جهت کشت و پرورش این گل تزئینی وجود دارد که با سرمایه اندک امکان آن وجود دارد تا علاوه بر کسب سود از زیبایی و آرامش بخش بودن پرورش این گل بهره برد.

گل رز هلندی عمده در بسته های بیست عددی و در انواع رنگ موجود می باشد و طول عمر مناسبی نسبت به سایر گل ها برخوردار است. نکته قابل توجه در خرید گل رز هلندی اندازه گلبرگ آن می باشد که نسبت به سایر گل های رز موجود بلندتر بوده و از لحاظ ظاهری مخملی و بوی بسیار معطر و آرامش بخشی دارد.

درآمد حاصل از فروش گل رز هلندی

درآمد حاصل از فروش گل رز هلندیهمان طور که ذکر شد، با توجه به شرایط اقلیمی کشور مان ایران و وجود نمونه گل رز ایرانی، امکان کشت در بسیاری از شهرها همانند شهرستان محلات وجود دارد تا با کمترین سرمایه بیشرین بازده ای و درآمد را از کشت این گیاه زیبا و زینتی کسب نمود. نکته قابل توجه در پرورش و کشت این گل، تکرار در برداشت از یک گیاه کاشته شده در محیط گلخانه می باشد؛ به این معنی که با یکبار کاشت گیاه تا سه یا چهار سال و در هر سال چند نوبت  امکان برداشت وجود دارد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما