بازار بزرگ گل رز هلندی آبی در ایران

گل رز هلندی آبی یکی از زیبا ترین و پرطرفدار ترین گل ها میان افراد است. مردم از این گل برای هدیه دادن و انتقال احساسات به یک دیگر استفاده می کنند. فروش و توزیع این گل به فراوانی در ایران انجام می شود و مصرف کنندگان می توانند شاخه های گل را با تعداد دلخواه از نمایندگی های معتبر تهیه کنند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بازار بزرگ گل رز هلندی آبی در ایران

معرفی گل رز هلندی آبی

معرفی گل رز هلندی آبیگل رز هلندی آبی به روش های مختلفی به بازار عرضه می شود. از فروش به صورت شاخه های تکی گرفته تا به صورت دسته گل و باکس های زیبا… گل رز هلندی از ۱۴ تا ۱۶ روز ماندگاری دارد. این گل دارای سر گل بزرگ و گلبرگ های زیاد می باشد. تمام فصول در گلخانه کاشت می شود و رویش دارد. بهتر است آبی که گل در آن قرار دارد به صورت روزانه تعویض شود تا ماندگاری گل بیشتر شود. گل رز آبی باید از گرما مخصوصا تابش مستقیم نور آفتاب و از هوای سرد دور نگه داشته شود. هر چه دمای محیط نگهداری گل رز گرم تر باشد، طول عمر طولانی تری دارد. مجاورت با میوه جهت تولید گاز اتیلن نیز باعث افزایش طول عمر این گیاه می شود. گل رز بوی شیرین و گرمی دارد. عطر این گل ارامش بخش است و باعث می شود انسان راحت به خواب رود. این گل در عطر درمانی نیز به کار می رود. اسانس گل رز یکی از بهترین و گران ترین عطر های دنیا است و هر گرم آن برابر با یک گرم طلا می باشد.

تجارت گل رز هلندی آبی

تجارت گل رز هلندی آبیگل رز هلندی آبی در کشورمان به فراوانی پرورش داده می شود. تولید کنندگان این گل رز را به تعداد بالا در گلخانه ها پرورش می دهند و در فرصت مناسب روانه بازار می کنند. نگهداری و پرورش این گیاهان شرایط بسیار سخت و خاصی دارد. این امر باعث می شود که قیمت یک شاخه گل رز نسبت به گل های دیگر کمی بالا تر باشد. این گل ها پس از رشد کافی در گلخانه به گل فروشی ها و مراکز دیگر ارسال می شوند. در این مراکز شاخه های گل یا به صورت تکی و یا به صورت باکس های زیبا و شکیل طراحی می شوند و به مشتری تحویل داده می شوند. قیمت گل رز نوسان زیادی دارد بنابراین به صورت روزانه تعیین می شود. اما مهم ترین عامل تعیین کننده شرایط بازار است. به طور معمول در اعیاد و روز های خاصی از سال مانند ولنتاین و روز مادر، قیمت گل رز افزایش می یابد.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما