ارزانترین گل لیلیوم سبز در بازار

گل های تزئینی بواسطه ی رنگ، عطر و ظاهر جذابی که دارند باعث زیبایی فضای باغچه و دکوراسیون داخلی می شوند. این گیاهان برای تزئین انواع و اقسام اشیا کاربرد دارند. گل نماد عشق و زیبایی است، به همین دلیل می تواند بعنوان هدیه ایی بسیار زیبا نیز مورد استفاده قرار گیرد. گل ها از مهم ترین عنصر های نشاط و طراوت بخشی به محیط هستند که باعث افزایش روحیه انسان می شوند. از انواع مختلف گل، می توان به گل لیلیوم سبز اشاره کرد. این گل با ظاهر زیبا و در برخی انواع با عطری مطبوع جایگاه ویژه ایی بین طرفداران گل و گیاه دارد.

ارزانترین گل لیلیوم سبز در بازار

گل لیلیوم سبز در چه آب و هوایی رشد می کند؟

گل لیلیوم سبز در چه آب و هوایی رشد می کند؟

گل لیلیوم سبز کمتر کسی است که امروزه زیبایی محسور کننده ی گل لیلیوم سبز  را دوست نداشته باشد. این گیاهان با رنگ های جذاب و ظاهر زیبایی که دارند زیبایی یک فضا را دو چندان می کنند. عطر و بوی اغواگر آن ها هر شامه ایی را نوازش  می دهد. 

گل لیلیوم در ایران به نام سوسن نیز شناخته می شود البته نباید با گل سوسن چلچراغ اشتباه گرفته شود. نوع معطر این گل در ایران به مریم نیز معروف است که به رنگ سفید می باشد. ترکیب لیلیوم در یک سبد گل، کنار سایر گل ها باعث زیبایی دو چندان سبد می شود. این گیاه دارای تنوع رنگ بسیار زیادی است که رنگ سبز آن همواره طرفداران خاص خود را دارد. 

اما این گیاه در چه فصلی گل می دهد؟ شرایط آب و هوایی مناسب جهت رشد آن چیست؟ ویژگی های گل لیلیوم سبز چیست؟ در ادامه به این پرسش ها پاسخ می دهیم. 

لیلیوم سبز عموما در فصل های بهار و تابستان گل می دهد. شمال ایران بدلیل آب و هوای مساعد جهت رشد این گل بسیار مناسب است. البته بصورت گلخانه ایی و ایجاد شرایط مناسب نیز می توان این گیاه را پرورش داد.

گل های لیلیوم بصورت پیاز در زمین کاشته می شوند. این گیاه به سبب مقاومت مناسبی که دارد می تواند در محیط های باز رشد کند. نکاتی که باید در نگهداری گل لیلیوم سبز رعایت کرد شامل موارد زیر است:

آبیاری: اگر میزان آب دهی به گیاه بیش از نیاز آن باشد رنگ آن زرد و پژمرده می شود. باید همواره دقت کرد میزان آبدهی به لیلیوم متناسب با نیاز آن و بصورت منظم صورت گیرد.

نور : از جمله عوامل مهم در رشد این گیاه، نور مناسب می باشد. نور دهی زیاد به گل سبب افزایش بیش از حد ساقه و برگ آن شده و برعکس نور کم باعث کاهش رشد آن، که باید با نور مصنوعی این کمبود جبران شود.

خاک: PH ( شاخصی برا تعیین مقدار اسیدی یا بازی بودن ) خاک این گیاه باید خنثی باشد. در صورت قلیایی بودن خاک، رشد گل بخوبی صورت نگرفته و برگ های آن زرد می شود.

خرید بدون واسطه گل لیلیوم سبز

خرید بدون واسطه گل لیلیوم سبز

برای خرید گل لیلیوم می توان به مراکز معتبر فروش این گیاه مراجعه کرد. خرید بدون واسطه گل لیلیوم سبز از فروشگاه های معتبر این محصول، علاوه بر کیفیت فوق العاده، به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. 

مراکز فروش این محصول، با حذف واسطه ها، بهترین انواع گل های لیلیوم را در دسترس مشتریان محترم قرار می دهند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما