گل میخک گلبهی برای صادرات به امارات

گل میخک یکی از خاص ترین و جذاب ترین گل های موجود در بازار گل و گیاه است. به خصوص اگر شما رنگ گلبهی این گیاه را انتخاب نمایید با تصویری شگفت انگیز مواجه خواهید شد که قطعا توانایی جذب کردن هر سلیقه ای را به خود دارد. گل میخک به قدری پر ابهت و زیبا است که در قرن های گذشته در مراسم تاج گذاری پادشاهان یونانی مورد استفاده قرار می گرفته. پرورش گل میخک گلبهی در ایران امروزه به رشد خیلی خوبی رسیده است و در حال حاضر شاهد صادرات گسترده این محصولات به کشورهای همسایه و علی الخصوص به کشور امارات هستیم.

گل میخک گلبهی برای صادرات به امارات

طرز کاشت گل میخک گلبهی

طرز کاشت گل میخک گلبهی برای کاشت و نگه داری از گل میخک باید مرحله به مرحله، درست و اصولی پیش بروید. پس به نکات زیر دقت ویژه ای داشته باشید:

  • خاک:  گل میخک به نوع خاک کاملا مقاوم می باشد و در هر خاک قطعا رشد درستی نخواهد داشت بنابراین باید بهترین خاک را برای آن در نظر بگیرید که قطعا بهترین نوع، خاک های شنی می باشند. در این خاک ها باید ۱۰ درصد رس، ۴۰ درصد ماسه و ۵۰ درصد پیت وجود داشته باشد.
  • نور:  میخک گیاهی نور پسند است و به شدت نور خورشید بسیار محتاج می باشد. بنابراین پیشنهاد می شود که فصل تابستان را برای کاشت میخک گلبهی در نظر بگیرید و اگر قصد کاشت میخک در منزل را دارید، حتما گلدان مورد نظر را کنار پنجره آفتاب گیر قرار دهید.
  • آبیاری: تقریبا نیاز آبی گل میخک متوسط می باشد. خاک آن نباید خیلی مرطوب و خیس شود و از آبیاری پی در پی آن نیز باید اجتناب کرد. حدالمقدور، آب دادن هر دو سه روز یکبار این گل کفایت می کند.
  • دما: دمای محل نگه داری گل میخک باید بین ۱۰ تا ۲۲ درجه سانتی گراد تنظیم شود.
  • کود دهی و آفت کشی: استفاده از کود های سوپر فسفات در رشد میخک بسیار ضروری است و همچنین با توجه به حمله عنکبوت ها به ساقه میخک، طی مدت زمانی خاص باید آفت کشی شود.

قیمت گل میخک گلبهی در ایران

قیمت گل میخک گلبهی در ایرانقیمت گل میخک گلبهی در ایران به نسبت کیفیت و زیبای اش بسیار مناسب است. با این حال تعیین قیمت این گل وابسته به عوامل مختلفی می باشد و طبیعتا تمام این عوامل به دقت مورد نقد و بررسی قرار می گیرند و در نهایت نرخ این محصولات مشخص می شود. عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت گل میخک گلبهی به شرح زیر می باشد:

  • نوع پرورش گل میخک گلبهی
  • درجه کیفیت گل میخک گلبهی
  • حجم و اندازه گل میخک گلبهی
  • نوع فروش گل میخک گلبهی

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما