گل رز آبی ایرانی را از کجا خریداری کنیم؟

گل رز از پرطرفدار ترین گل ایرانی به شمار می آید و این گل دارای عطر و بوی بسیار خوش و ظاهری بسیار زیبا می باشد. گل رز رنگ های مختلفی دارد از جمله قرمز، آبی، زرد، بنفش و چند رنگ زیبای دیگر. گل رز در اصل به رنگ قرمز و سفید است که با تغییر دادن ژنتیک و تکثیر آن را به رنگ آبی و رنگ های دیگر تغییر داده اند. این تغییر ژنتیک باعث تنوع و زیبایی خاص در گل های رز شده و سلیقه بسیاری از افراد رنگ هایی است مانند گل رز آبی ایرانی.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گل رز آبی ایرانی را از کجا خریداری کنیم؟

طریقه پرورش گل رز آبی

طریقه پرورش گل رز آبی همان طور که در بالا ذکر شد گل رز در ابتدا به رنگ قرمز و سفید است که با تغییر ژنتیک و استفاده از رنگ دانه ها، نژاد گل را تغییر می دهند که با این تغییرات گل های جدید به رنگ آبی و بسیاری از رنگ های دیگر به وجود می آید.

گل رز آبی ایرانی نیز از زیباترین گل های ایرانی به شمار می آید که در داخل و خارج از کشور طرفداران بسیاری در زمینه گل دارد.

گل رز آبی مانند گل های دیگر دارای نماد و نشانه است که خود نشان دهنده عاشق ناشناخته است و می‌توان گفت برای کسانی که به عشق خود نمی رسند از گل رز آبی بدین منظور استفاده می شود.

گل رز آبی با تغییر ژنتیک و استفاده از گل رز سفید با استفاده از رنگ دانه های آبی مخصوص این کار استفاده می شود.

گل رز آبی در طبیعت به صورت خودرو وجود ندارد و تمامی گل های رز آبی که در بازار مشاهده می کنید بصورت پرورشی در گل خانه های خصوصی تولید می شود.

گل رز ایرانی در کنار گل های رز قرمز و سفید نیز زیبایی بسیاری دارد، و هم می توان از دسته گل همه به رنگ آبی استفاده کرد که آن خود جلوه زیبایی دیگری دارد.

روش تجارت گل رز آبی

روش تجارت گل رز آبیگل رز آبی ایرانی نیز مانند سایر گل های دیگر صادرات می شود به کشورهای خارجی، این گل همان طور که در داخل کشور طرفداران زیادی دارد همان‌طور در خارج از کشور نیز طرفداران بیشتری نسبت به سایر گل ها دارد، هر سال قبل از فصل برداشت گل رز آبی ایرانی، از کشورهای خارجی که نمایشگاه های گل ایرانی در کشور خود دارند سفارش های بسیاری زیادی دریافت می شود که گل رز آبی ایرانی بیشترین سفارش را دارد.

در کشورهای مختلف نمایشگاه های گل ایرانی وجود دارد مانند عراق، ویتنام، ترکمنستان و چند کشور دیگر که همه آنها گل های رز ایرانی و سایر گل های دیگر را در نمایشگاه های خود با سود زیاد به فروش می رسانند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما