گل در دوران معاصر

گل یکی از اصلی ترین ارکان زینتی زندگی این روزهای ماست ، گل تازه به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان عمده گل در تهران می باشد که نقش عمده ای در تهیه و توزیع گل در مناطق مختلف تهران و کشور عزیزمان ایران ایفا می کند ، برای همکاری ، خرید و استعلام قیمت از مجموعه گل تازه کافی است با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید .

French Marigold October Birthday Flower Tagetes patula

گل در دوران معاصر

در دوران معاصر ، مردم به دنبال روش هایی برای کشت ، خرید ، پوشیدن و یا استفاده از گل ها در محل زندگی خود هستند ، بخشی از این به دلیل ظاهر و بوی مطبوع آنها است. در سراسر جهان ، مردم از گل برای نشان دادن وقایع مهم زندگی خود استفاده می کنند:

برای تولد یا تعطیلات جدید

به عنوان کورس یا بوتونی که در کارکردهای اجتماعی یا تعطیلات استفاده می شود

به عنوان نشانه های عشق یا عزت

برای گل عروسی برای مهمانی عروس ، و برای تزیینات تالار

به عنوان تزئینات روشن کننده در خانه

به عنوان یک هدیه یادبود برای مهمانی های مسافرت خوب ، مهمانی های خوش آمد به منزل و هدایای “به فکر شما”

برای گلهای تشییع جنازه و ابراز همدردی با عزاداران

برای عبادت. در مسیحیت ، گل های شانسل اغلب کلیساها را زینت می دهند. در فرهنگ هندو ، پیروان معمولاً گلها را به عنوان هدیه به معابد می آورند .

1452644541015aloe vera leaves 500x500 500x500 1
5898ce76402c5a66a4350894d8d8050ee9e60714cfe006778976ebefe87300be

بنابراین مردم در اطراف خانه های خود گل می کارند ، قسمت هایی از فضای زندگی خود را به باغ های گل اختصاص می دهند ، گل های وحشی می چینند یا گل های تجاری را از گل فروشی ها می خرند.

گلها نسبت به سایر قسمتهای اصلی گیاه (بذر ، میوه ، ریشه ، ساقه و برگ) غذای کمتری تأمین می کنند ، اما با این وجود چندین سبزیجات مهم و ادویه جات را تأمین می کنند. سبزیجات گل شامل کلم بروکلی ، گل کلم و کنگر است. گرانترین ادویه ، زعفران ، از کلاله های خشک شده یک تمساح تشکیل شده است. سایر ادویه های گل میخک و کپر است. از گل هاپس برای طعم دادن به آبجو استفاده می شود. گل های گل همیشه بهار به مرغ ها خورانده می شوند تا به زرده تخم مرغ هایشان یک رنگ زرد طلایی بدهند که به نظر مصرف کنندگان مطلوب تر است. گل های همیشه بهار خشک و آسیاب شده به عنوان ادویه و رنگ دهنده در غذاهای گرجی استفاده می شود. گلهای قاصدک و پیر اغلب شراب ساخته می شود. گرده زنبور عسل ، گرده ای که از زنبور عسل جمع آوری می شود ، از نظر برخی افراد غذایی سالم محسوب می شود. عسل از شهد گل فرآوری شده با زنبور عسل تشکیل شده و غالباً به دلیل نوع گل ، نامگذاری می شود. عسل شکوفه پرتقال ، عسل شبدر و عسل توپلو.صدها گل تازه خوراکی هستند ، اما فقط تعداد کمی از آنها به عنوان غذا به طور گسترده در بازار عرضه می شوند. آنها اغلب به عنوان تزیین به سالادها اضافه می شوند. شکوفه های کدو حلوایی در آرد سوخاری غوطه ور شده و سرخ می شوند. برخی از گلهای خوراکی شامل نسترن ، گل داودی ، گل میخک ، گل مینای کوهی ، گل انگور گل ژاپنی ، کاسنی ، گل ذرت ، کن و گل آفتابگردان است. گلهای خوراکی مانند گل مروارید ، گل رز و بنفشه گاهی اوقات آب نبات می شوند. از گلهایی مانند گل داودی ، گل رز ، یاسمن ، گل حینبل ژاپنی و بابونه که به دلیل رایحه و خاصیت دارویی آنها انتخاب شده است ، به عنوان تیزان استفاده می شود ، یا با چای مخلوط می شود و یا به تنهایی.

از زمان های ماقبل تاریخ در مراسم تشییع جنازه از گل استفاده می شده است: آثار گرده در مقبره یک زن در غار ال میرون اسپانیا پیدا شده است. بسیاری از فرهنگ ها ارتباطی بین گل و زندگی و مرگ برقرار می کنند ، و به دلیل بازگشت فصلی گل ، تولد دوباره را نشان می دهد ، که ممکن است توضیح دهد که چرا بسیاری از مردم گلها را بر روی گورها قرار می دهند. یونانیان باستان ، همانطور که در نمایشنامه “زنان فنیقی” اوریپیدس ثبت شده ، تاجی از گل را بر سر آن مرحوم قرار دادند ؛  آنها همچنین مقبره ها را با تاج گل و گلبرگ های گل پوشاندند. از گلها در دفنهای مصر باستان بسیار استفاده می شد ،  و مکزیکی ها تا به امروز به همان شیوه ای که اجداد آزتک آنها استفاده می کردند ، در جشن های روز مردگان خود از گلها به طور برجسته استفاده می کردند.

گل دادن ( هدیه )

سنت گلدهی به دوران ماقبل تاریخ برمی گردد که گل ها اغلب دارای ویژگی های دارویی و گیاهی بودند. باستان شناسان در چندین مکان گور بقایای گلبرگ های گل پیدا کردند. گلها برای اولین بار به عنوان اشیای قربانی و دفن استفاده می شد. مصریان باستان و بعدها یونانی ها و رومی ها از گل استفاده می کردند. در مصر ، اشیا bur دفن شده از زمان حدود ۱۵۴۰ قبل از میلاد پیدا شد که خشخاش قرمز ، آراون زرد ، گل ذرت و نیلوفرهای را به تصویر می کشید. سوابق اهدای گل در نوشته های چینی و هیروگلیف مصری و همچنین در اساطیر یونان و روم وجود دارد. روال اهدای گل در قرون وسطی وقتی زوجین از طریق گل محبت نشان می دادند شکوفا شد.

سنت گلدهی به اشکال مختلف وجود دارد. این قسمت مهمی از فرهنگ و فرهنگ عامیانه روسی است. معمول است که دانش آموزان به معلمان خود گل می دهند. هدیه دادن گل های زرد در یک رابطه عاشقانه به معنای از هم پاشیدن در روسیه است. امروزه ، گلها اغلب به صورت دسته گل اهدا می شوند.

با افتخار ، برند گل تازه اعلام میدارید از بزرگترین فروشندگان و عرضه کنندگان کل به صورت عمده در تهران می باشد ، کار ما کشت انواع گل و همچنین الوئه ورا می باشد و محصولات خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم ، اماده ایم تا همکاری طولانی مدت و مستمر را با شما تجربه کنیم .

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما