پخش گل لیلیوم مینیاتوری به بازار تهران

پخش گل لیلیوم مینیاتوری به بازار تهران، توسط گلفروشی های مختلفی انجام می پذیرد، که متقاضیان زیادی دارد. گل زیبای لیلیوم که در زبان فارسی به آن گل سوسن گقته می شود انواع و اقسام مختلفی دارد و در رنگبندی های متنوع تولید، و روانه ی بازار مصرف می گردد. گل لیلیوم در رنگ های زرد ، قرمز، بنفش، صورتی و نارنجی پرورش داده می شود. گل لیلیوم از طریق پیاز تکثیر می شود، و در نواحی مختلف کره زمین به خصوص جنوب آفریقا و کشورهای بین استوایی آمریکا پیدا می شود. از این گل زیبا در تزیین سبدها و دسته گلهای دیگر استفاده می گردد. بوی بسیار مطبوعی دارد. گل لیلیوم در بهار و تابستان به گل می نشیند و بیشتر در مناطق شمالی کشور، به دلیل آب و هوای خاص آن، کشت شده و دارای تنوع زیادی است.

پخش گل لیلیوم مینیاتوری به بازار تهران

تفاوت ظاهری گل لیلیوم مینیاتوری با گل لیلیوم معطر

تفاوت ظاهری گل لیلیوم مینیاتوری با گل لیلیوم معطر

تفاوت ظاهری گل لیلیوم مینیاتوری با گل لیلیوم معطر در این است که، لیلیوم مینیاتوری کوچکتر از لیلیوم معطر است و این تفاوت، باعث زیبایی دو چندان لیلیوم مینیاتوری می شود.

این گل نیاز به نگهداری بخصوصی ندارد و به آسانی در فضاهای باز حتی در منزل نیز نگهداری می شود. پیازش در مقابل سرمای زیاد و یخبندان مقاومت می کند.

در صورت آبیاری زیاد، گل پژمرده می شود، پس باید دقت لازم را کرد که در آب دادن به آن افراط و زیاده روی صورت نگیرد. این گیاه مختص مناطق گرمسیری و در کل، گل کمیابی است.

به اندازه ای نیاز به نور دارد باید نورش تامین شود و خاک آن کمی اسیدی باشد در غیر این صورت باعث پژمردگی گیاه می شود. سر گلبرگ های آن نیز به عقب خمیده است. به ۳ روش می توان این گیاه را تکثیر کرد. ۱- از طریق بذر آن ۲- از طریق فلس های پیازش ۳- از طریق جدا کردن پیازچه ها

نمایندگی فروش گل لیلیوم مینیاتوری

نمایندگی فروش گل لیلیوم مینیاتوری

نمایندگی فروش گل لیلیوم مینیاتوری می تواند محصولات خود را به طور مستقیم، به فروش میرساند. پرورش گل لیلیوم را می شود با سرمایه ی کم شروع کرده و در این راستا سود زیادی را به دست آورد، و حتی به خارج از کشور نیز صادر کرد. گل لیلیوم برای هر مناسبتی مناسب بوده و کاربرد دارد، مثلا نماد عشق، نماد غم، نماد شادی و …  و گلی ست زینتی. گل ها بخش جدا نشدنی در زندگی ما هستند و از آن ها در انواع مراسمات مانند تبریک جشن تولد، مراسم ختم، مراسم نامزدی و عروسی، مراسم فارغ التحصیلی و غیره استفاده ی فراوان می شود. پس با این حساب گل ها در انواع و اقسام و رنگهای مختلف معنای خاص خود را دارند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما