پخش عمده گل شاخه بریده لیلیوم تازه

امروزه در بیشتر گلفروشی ها انواع و اقسام گل های خوشبو و زیبا موجود می‌باشد. یکی از این محصولات گل شاخه بریده لیلیوم تازه می‌باشد که نظر عده بسیاری را به خود جلب کرده است و جزو پر فروش ترین گل های موجود در بازار می‌باشد. پخش عمده گل لیلیوم تازه توسط عمده فروشی ها انجام شده و از طریق سایت های اینترنتی که تولید کنندگان برای معرفی انواع گل به مشتریان طراحی کرده اند با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

پخش عمده گل شاخه بریده لیلیوم تازه

چگونگی پرورش گل شاخه بریده لیلیوم تازه

چگونگی پرورش گل شاخه بریده لیلیوم تازه گل لیلیوم یکی از انواع گل های مناسب برای کاشت در باغچه ها به حساب می‌آید. پرورش گل لیلیوم تازه و محافظت از آن بسیار آسان می‌باشد و می‌توان به سادگی آن را تکثیر کرد. این گل دارای پیاز هایی است که از آن ها می‌توان برای تکثیر این گیاه استفاده کرد. ماه مناسب برای برداشت پیاز لیلیوم مهر ماه می‌باشد. بعد از برداشت پیاز، باید آن را در خاکی سبک و در دمای ۳ درجه سانتیگراد قرار داد تا برای گل دهی آماده شود. در این مدت باید این پیاز ها را به مقدار مناسب آبیاری کرد. بعد از گذشت ۴ الی ۶ هفته آن ها را از خاک در آورده و به محلی با شرایط گلخانه ای انتقال دهید.

سپس در زمین گودالی به اندازه دو برابر پیاز گل کنده و پیاز را در آن قرار می‌دهیم و روی آن را کاملا با خاک پر کرده و خوب آبیاری می‌کنیم تا زمان گل دهی آن فرا رسد. باید به این نکته توجه داشت که این گل برای رشد کافی به نور بسیاری نیاز دارد. همچنین خاک مناسب برای پرورش این گیاه خاکی غنی از مواد معدنی می‌باشد که همیشه باید مرطوب نگه داشته شود. برای داشتن گل شاخه بریده لیلیوم تازه باید شاخه های آن را به صورت اریب ببرید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. اگر این نکات رعایت شود این گیاه گل های درشت تر و زیبا تری به دست می‌دهد.

فروشندگان گل شاخه بریده لیلیوم تازه

فروشندگان گل شاخه بریده لیلیوم تازه امروزه فروش گل لیلیوم در کشور روز به روز رو به افزایش است. به همین دلیل فروشندگان این گل های شاخه بریده در تلاش هستند بهترین و با کیفیت ترین شاخه گل ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. این فروشندگان گل های خود را با قیمتی مناسب هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی به فروش می‌رسانند. همانطور که گفته شد این گل ها را با رنگ دلخواه خود می‌توان از این سایت به راحتی سفارش داده و خریداری کرد و در مدت زمان کوتاهی نیز تحویل گرفت.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما