واردات گل رز هلندی درشت

استفاده از گل رز به دلیل زیبایی آن فوق العاده آن دارای طرفداران بی شماری است. این گل علاوه بر اینکه در داخل کشور ما تولید می شود هر ساله از کشورهای دیگر نیز به داخل ایران صادر شده و نیاز مردم داخل کشور را تامین می کند که یکی از بهترین و پرفروش ترین آن ها گل رز هلندی درشت است. این محصول با نمونه های تولید شده در ایران دارای تفاوت بسیار زیادی است و از کیفیت بالاتری نسبت به آن ها برخوردار می باشد. در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی در مورد ویژگی های این محصول در اختیار شما بگذاریم؛ پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه شوید.

بررسی مشخصات گل رز هلندی درشت

گل رز هلندی درشت همانطور که از اسم آن نیز مشخص و روش است دارای گل های درشتی نسبت به سایرین می باشند. گلبرگ های این گل معمولا به صورت مخملی و به رنگ قرمز می باشد و به صورت ۲۰ شاخه ای به فروش می رسد همچنین طول عمر آن نیز به نسبت نمونه های تولید شده در ایران بیشتر است و در صورتی که در دماهای پایین و خنک نگهداری شود بین ۱۰ تا ۲۰ روز عمر می کند.

این محصول دارای رنگ های مختلفی است که تنوع رنگ آن نسبت به گل های ایرانی بسیار بالا تر می باشد به همین دلیل برای تمام افراد با سلیقه های مختلف حتی سخت پسندان نیز گزینه مناسب آن وجود دارد. شاید برایتان جالب است که بدانید این گل در ۲۲ رنگ در بازار به فروش می رسد اما تنها ۳ الی ۴ رنگ از رزهای ایرانی در بازار ارائه می شود.

همانطور که در بالا هم اشاره شد گل های رز دارای انواع مختلفی هستند که بخش اصلی و پر طرفدار آنها گل رز ایرانی و گل رز هلندی است که خود اینها هم به دو دسته ی گل رز هلندی ریز و درشت و گل رز ایرانی ریز و درشت تقسیم بندی می شوند که البته لازم به ذکر است که گل های ایرانی در حالت کلی نسبت به هلندی ریزتر می باشند.در هر صورت برای خرید و تهیه ی گل رز هلندی درشت و حتی برای صادرات و واردات میتوانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

گل رز هلندی چگونه صادر می شود؟

گل رز هلندی در کشور ما علاوه بر اینکه از هلند وارد می شود بلکه با استفاده از روش های خاص و امکانات پیشرفته در مناطق مختلفی نیز در ایران کشت و برداشت می شود و به این دلیل که به گل خانه های پیشرفته و امکانات بسیار بالایی نیاز دارد هزینه آن به مراتب بسیار بیشتر از محصولات تولید شده در ایران است.

این محصول بعد از تولید در گلخانه های مختلف در ایران علاوه بر اینکه در داخل کشور به فروش می رسد به متقاضیان آن در کشورهای دیگر نیز صادر شده و در بازارهای آن ها عرضه می شود. مراکز تولیدی و همچنین نمایندگی های زیادی در داخل کشور ما وجود دارد که دارای مجوزهای مورد نیاز و ضروری در زمینه صادر کردن گل می باشند و بعد از ثبت سفارش کشورهای مختلف این محصول را برایشان صادر می کنند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما