واحد فروش گل میخک پایه بلند

گل میخک پایه بلند یکی از انواع گل های میخک است. این گل، همان طور که از نامش پیدا، به دلیل برخورداری از پایه های بلند به این نام شهرت یافته است. برخورداری از این ویژگی سبب، می شود، که محبوبیت آن در میان مردم دو چندان باشد. از این رو، بازار داخلی و خارجی آن رونق بالایی دارد، و صادرات آن می توانید بسیار سودآور باشد. واحد فروش گل میخک پایه بلند

روش های مراقبت ازگل میخک پایه بلند

روش های مراقبت ازگل میخک پایه بلند مراقبت از گل میخک پایه بلند کاری دشوار و سختی نیست. ولی با این حال، نیاز به هشیاری و دقت بالایی دارد. در نگه دارای از این نوع گل ها باید، به روش های مختلف اقدام کرد. تنها در صورتی می توان از گل میخک پایه بلند به خوبی نگهداری کرد، که روش های نگهداری و مراقبت از آن آگاهی داشت. از جمله این روش ها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش میزان تشنگی گل: از جمله روش های نگهداری از این نوع، میخک، کاهش میزان تشنگی این نوع از گل است. میخک نیاز به خاک مرطوب دارد از این رو، اگر خاک این نوع گل، خشک باشد، باکتری ها در آن نفوذ می کند. با این حال، نباید زیاد به آن آب داد. چرا که مرطوب بودن زیاد آن به گل آسیب می زند.
  • روش دوم رسیدن نور به آن به اندازه کافی است. این نوع از گل باید در طور روز به مدت شش ساعت و یا بیشتر در معرض نور خورشید باشد.
  • کوددهی به آن نیز باید دقیق باشد. کمبود موادی مانند نیتروژن سبب می شود، که برگ های این گل نازک و بازیک شود و حتی انحنای طبیعی آن از بین برود.
  • توجه به خاک و تهیه خاک مناسب نیز از دیگر روش ها، پرورش گل میخک پایه بلند است. خاک مناسب برای این گل، خاک لوم شنی با زهکشی مناسب و غنی از مواد مختلف مورد نیاز است.

در پرورش گل میخک از انواع مختلف به ویژه پایه بلند علاوه بر این که باید، روش های پرورش را دانست، باید از بیماری ها و مشکلات این گل ها نیز آگاهی داشت. از جمله این بیماری ها می توان به زنگ میخک، باز شدن یکطرفه، پاره شدن کاسبرگ و غیره اشاره کرد.

گل میخک پایه بلند را چگونه صادر کنیم؟

گل میخک پایه بلند را چگونه صادر کنیم؟امروزه گل های میخک پایه بلند بازار گسترده و پر رونقی در سطح جهانی و داخلی دارند. از این رو، لازم است در پرورش و صادرات آن به کشورهای دیگر فعال تر و دقیق تر بود. برای صادرات این گل ها، علاوه بر این که گل ها باید، کیفیت بالایی داشته باشد، بازاریابی و قابلیت رقابت در بازار جهانی از جمله فاکتورهای مهم و تاثیر گذار است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما