نمایندگی فروش گل رز هلندی شاخه بریده

نمایندگی فروش گل رز هلندی شاخه بریده، این محصول را با کیفیت بسیار عالی، رنگ های متنوع حدود ۲۲ واریته به مشتریان ارائه می کنند. این گل بسیار زیبا کاربرد دارویی دارد و در صنعت عطر سازی نیز آن را مورد استفاده قرار می دهند. زیبایی گل رز هلندی به قدری است که هر کسی محو زیبایی خیره کننده ی آن می شود، این نمونه در ایران از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و در بعضی مناطق به گل مقدس و گل بهشتی معروف می باشد.

نمایندگی فروش گل رز هلندی شاخه بریده

بررسی ماندگاری گل رز هلندی شاخه بریده

بررسی ماندگاری گل رز هلندی شاخه بریده بررسی ماندگاری گل رز هلندی شاخه بریده:

ماندگار این نمونه ی خوش بو و جذاب به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زمان خرید باید به این نکات توجه نماییم:

  1. غنچه های این نمونه باید مستحکم باشند
  2. غنچه ها نباید به صورت کامل باز شده باشند
  3. شاخه باید دارای برگ های سالم و تازه باشد
  4. مکان نگهداری برای این نمونه باید خنک باشد
  5. و آخرین مورد این که، برای نگهداری بیش تر این شاخه گل ها، باید انتهای آن را با چاقو به صورت کج ببریم و در درون گلدان پر آب قرار دهیم.

یکی از زیباترین انواع رز، نمونه ی هلندی این  محصول است‌که با توجه به آن اوج زیبایی و شگفتی را در خواهیم یافت.

این نمونه شکوفه ها و گلبرگ های بزرگی دارد و دارای رنگ های زرد و طلائی می باشد. عطر خوش این رز هلندی به قدری است که تمام افراد را شیفته ی خود می کند‌، این گل برای باغچه های کوچک بسیار مناسب می باشد و با عطر شیرین و دل انگیز خود به فضای باغچه ی شما رنگ و بویی تازه و خاص می دهد.

رنگ های مختلف این نمونه هر کدام معنای متفاوتی دارند، به طور مثال: رنگ قرمز این محصول نشانه ی عشق، رنگ صورتی به معنای رضایت، رنگ زرد نشانه ی حسادت، رشک ورزی است و رنگ سفید نشانه ی پاکی و طهارت می باشد.

فروش عمده گل رز هلندی شاخه بریده

فروش عمده گل رز هلندی شاخه بریده فروش عمده رز هلندی شاخه بریده در سراسر گل فروشی ها و شعبات دارای این محصول انجام می پذیرد و طرفداران بسیاری در داخل و خارج از مرز ها جذب رنگ و بوی این نمونه زیبا و شکیل می شوند.

تولید رز هلندی در کشورمان در گلخانه های پیشرفته همراه با نظارت و رسیدگی بسیار زیاد در حال انجام است، تولید این نمونه در بیش تر استانهای کشورمان انجام می گیرد، اما بیش ترین تولید مختص: دزفول، خجیر، ورامین، کلار دشت، فیروزکوه و … می باشد، این شهر ها در ایران با کیفیت ترین رز هلندی را تولید و عرضه می کنند. و فروش عمده آن از طریق مراکز فروش مرکزی آن امکان پذیر است.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما