نمایندگی انواع گل شاخه بریده ژربرا تازه

همانطور که می دانید در نمایندگی انواع گل شاخه بریده ژربرا تازه، می توان رنگ های متنوع و گوناگون این گل را به وضوح دید. در این نمایندگی انواع گلهای شاخه بریده ژربرای پا بلند و پا کوتاه، وجود دارند که با داشتن کیفیت بالا و تازگی زیاد از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. این گیاه بومی آفریقا رنگ های جذابی دارد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند، و از آن می توان زیباترین دسته های گل را درست کرد.

نمایندگی انواع گل شاخه بریده ژربرا تازه

دلیل محبوبیت گل شاخه بریده ژربرا تازه چیست؟

دلیل محبوبیت گل شاخه بریده ژربرا تازه چیست؟  برای اینکه بدانید دلیل محبوبیت گل ژربرای شاخه بریده تازه چیست، بهتر است با متن زیر همراه باشید.

این گل ها که دارای رنگ‌های مختلف قرمز، نارنجی، زرد، سفید و صورتی هستند، بنا به سلیقه مشتریان در مغازه های گل فروشی تزیین می شوند. یک دسته گل ژربرای تازه ممکن است تک رنگ باشد و یا این که ترکیبی از رنگ های یاد شده در آن وجود داشته باشد.

از دلایل محبوبیت این گل تازه پژمرده شدن دیر هنگام و عدم حساسیت به نور مستقیم آفتاب است، به گونه ای که می توان بدون دغدغه و نگرانی آن را در هر جایی از منزل که دوست دارید قرار دهید.

یکی از بهترین راه ها برای طولانی تر شدن عمر گیاه تعویض مکرر آب آن است. همچنین شما می توانید به آب آن مکمل های غذایی اضافه کنید تا گل همچنان سرحال و شاداب بماند.

از دلایل دیگر محبوبیت این گل زیبایی و تنوع رنگ زیاد آن، عمر طولانی گل پس از برداشت، عملکرد زیاد و همچنین فاصله کوتاه بین دوره‌های برداشت است.

گلدهی این گیاه مختص به یک فصل می باشد به گونه ای که شما می توانید از اواسط فصل بهار تا اواخر پاییز و حتی فصل زمستان شاهد گل دادن این گیاه خوشرنگ و جذاب باشید.

بازدهی و پرورش این گل در گلخانه های مختلف در سراسر کشور خیلی به صرفه است، چرا که می‌تواند در یک مدت زمان کوتاه از هر بوته گل ژربرای تازه ۱۰ تا ۱۵ شاخه گل درشت و سالم چید.

قیمت روز گل شاخه بریده ژربرا تازه سفید

قیمت روز گل شاخه بریده ژربرا تازه سفید  گل ژربرا سفید، در کنار دیگر گلهای ژربرا، جذابیت بیشتری دارد چرا که امروزه طرفداران و مشتریان این گل این قضیه را به راحتی اثبات کرده اند و با سفارش بالای آن در دسته گل های خود، زیبایی گل ژربرا سفید را نشان داده‌اند.

قیمت گل ژربرا شاخه بریده تازه، بر اساس قیمت های روز بازار تعیین خواهد شد. عواملی مانند فصل برداشت و فروش گل، مواد مورد نیاز برای پرورش گیاه مانند خاک، رطوبت، کود، شرایط دمایی مناسب در گلخانه و همچنین راحتی حمل و نقل و رسیدن به موقع به دست مشتری، می توانند قیمت این گل را دستخوش تغییر کنند و آن را افزایش دهند.

گل ژربرای تازه را می توان، برای دسته گل های خواستگاری و دسته گل های عیادت مریض در بیمارستان به کار برد به گونه ای که همه افراد از زیبایی آن لذت ببرند.

منبع: مرکز خرید و فروش عمده گل شاخه بریده | آلوئه ورا

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما