نمایشگاه فروش گل گلایل سفید

گل گلایل سفید از زیبا ترین و محبوب ترین گل های موجود در بازار گل می باشد. گلایل به دلیل پیچ و تاب خوردن گلبرگ هایش و متفاوت بودن ظاهرش از سایر گل های موجود در بازار، بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. حدود ۲ متر طول گل گلایل می باشد و رنگ های رایج آن، سفید، سبز، آبی و صورتی هستند. گلایل سفید به دلیل انتقال حس مثبت و مطلوب بیشتر به فرد استفاده کننده از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این گل به خصوص برای هدیه دادن، بسیار پیشنهاد می شود.

نمایشگاه فروش گل گلایل سفید

مهم ترین خصوصیات گل گلایل سفید

مهم ترین خصوصیات گل گلایل سفیدگل گلایل سفید از خصوصیات بسیار ویژه ای برخوردار است. که اصلی ترین آن طول بلند سمبلش می باشد. طول گلایل سفید به حدود ۲ متر می رسد و به صورت پیچ در پیچ در این ۲ متر، گلبرگ هایش بالا می رود.

رنگ سفید این گل مانند سایه روش می باشد و ترکیبی بی نظیر از جلوه و طرح ایده آل را فراه می نماید. بوی گلایل سفید خیلی خاص تر از سایر گل های موجود در بازار می باشد و جالب است بدانید که از اسانس گلایل سفید در تولید یکسری نت های بعضی از ادکلن های خاص استفاده می شود.

گلایل سفید همچنین خواص متعددی نیز دارد و از ترکیبات آن برای درمان ریشه مو و استحکام ناخن ها استفاده می کنند.

تولید گل گلایل سفید در ایران

تولید گل گلایل سفید در ایران تولید گل گلایل سفید در ایران به رشد و شکوفایی خیلی خوبی رسیده است. تولید کنندگان بهترین آیتم ها را در جهت تولید و توزیع با کیفیت این گل ها در اختیار خود قرار داده اند و به این ترتیب، با عرضه با کیفیت این محصولات، رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب می نمایند.

گلایل سفید از لاکچری ترین گل های موجود در بازار می باشد و تولیدکنندگان کاملا این موضوع را درک نموده اند. فراهم کردن شرایط مورد نیاز برای رشد گلایل سفید، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گلایل در تابستان باید هفته ای دو بار آبیاری شود و در زمستان نهایتا هفته ای یکبار.

جالب است بدانید که گلایل سفید از آن دست گیاهانی می باشد که با آب زیاد واکنش جدی نشان می دهد.

زمان گلدهی گلایل از اوایل خردادماه شروع می شود و تا اواسط شهریور نیز ادامه دارد. بهترین دما برای نگهداری و رشد آن، ۱۸ تا ۲۵ درجه سلیسیوس می باشدو لازم به ذکر است رشد گلایل سفید در دمای کمتر از ۸ و بیشتر از ۲۹ درجه متوقف می شود.

تولیدکنندگان با رعایت کردن این عوامل، یهترین گل ها را پرورش داده و به بازار می فرستند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما