مرکز پخش ژل آلوئه ورا اصل ۲۰۰ میلی لیتر

آلوئه ورا گیاهی است که به دلیل ترکیبات ویژه ای که در آن وجود دارد جهت تهیه انواع محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه حاوی ماده ای ژل مانند در برگ های ضخیم خود است که برای تهیه ژل آلوئه ورا مورد استفاده قرار می گیرد. از این ژل هم می توان برای مصارف خوراکی به خصوص برای تولید ژل های آرایشی استفاده نمود. این محصول در حجم های مختلفی به بازار عرضه می شود. مرکز پخش ژل آلوئه ورا اصل ۲۰۰ میلی لیتر اقدام به ارائه این محصول با قیمت ارزان کرده است و خریداران می توانند این حجم از این ژل را به راحتی سفارش دهند.

مرکز پخش ژل آلوئه ورا اصل 200 میلی لیتر

نحوه درست کردن ژل آلوئه ورا خانگی

نحوه درست کردن ژل آلوئه ورا خانگی

ژل آلوئه ورا را می توان به راحتی در خانه و با ساده ترین وسایل و امکانات تهیه نمود و به این ترتیب با اطمینان بیشتری این محصول را مصرف کرد زیرا به خوبی از نوع ترکیبات و مواد افزودنی به آن اطلاع خواهید داشت.

برای تهیه ژل آلوئه ورا خانگی به چند برگ آلوئه ورا، یک قاشق غذا خوری آبلیمو . یک قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم نیاز دارید. اگر چنانچه خود در خانه دارای گیاه آلوئه ورا هستید می توانید از ان برای تهیه این ژل استفاده کنید. این گیاه را چند روز پشت سر هم آبیاری نمایید تا میزان کیفیت آن بالا رود سپس برگ های ضخیم گوشتی آن را چیده و به مدت ۲۴ ساعت در آب معمولی قرار دهید و هر ۳ تا ۴ ساعت آب آن را عوض کنید تا ترکیبی به نام آلوئین که می تواند توکسیک باشد به طور کامل از آن خارج گردد.

در مرحله بعدی برگ ها را با چاقو برش داده و با استفاده از چاقو قسمت گوشتی آنها را خارج می کنیم سپس آن را با آبلیمو و روغن جوانه گندم به خوبی مخلوط می نماییم تا ترکیبی سفید رنگ و ژله ای به دست آید. این ژل را می توانیم در ظرف های بسته ریخته و در یخچال نگه داری نماییم تا هر موقع نیاز داشتیم از آن استفاده کنیم.

ژل آلوئه ورا اصل از کجا بخریم؟

ژل آلوئه ورا اصل از کجا بخریم؟

ژل آلوئه ورا به شکل صنعتی و توسط کارخانه های مختلف تولید در کشور بازار عرضه می شود. این محصول توسط تولید کنندگان زیادی در بازار ارائه می شود اما بهترین این محصول را باید از جایی تهیه کرد که هیچ ماده افزودنی ناسالم را به این محصول اضافه نمی کنند بنابراین آشنایی با یک مرکز معتبر برای خریداران این محصول لازم و ضروری است.

خریداران این ژل می توانند با جستجو در اینترنت لیستی از تولید کنندگان و فروشندگان این محصول را مشاهده نمایند و با بررسی هر کدام از آنها اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات و قیمت ژل آلوئه ورای تولیدی توسط آنها به دست آورند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما