مرکز پخش شاخه گل رز هلندی

یکی از زیباترین و مهم ترین گل ها، شاخه گل رز هلندی می باشد. این گل در زنگ های مختلف رشد می کند و در فضاهای سبز و پارک ها کشت می شود. شما یز می توانید این محصول جذاب را به عنوان یک محصول صادراتی انتخاب کرده و تجارتی پرسود را آغاز کنید.

مرکز پخش شاخه گل رز هلندی

انواع شاخه گل رز هلندی

انواع شاخه گل رز هلندیگل رز هلندی، از گل های شاخه بریده ی بسیار قشنگ است. این گل به مقدار زیاد در کشور ما تولید می شود و تقریبا تمام گل فروشی ها این گل را برای فروش عرضه می کنند. این گل در تمام طول سال تولید وعرضه می شود در ضمن گل رز هلندی دارای رنگ های بسیار مختلف و زیبا است.  گل میخک دارای انواع تک شاخه و چند شاخه خوشه ای است.

فروشگاه ه او سایت های بسیاری در زمینه فروش انواع گل ها به صورت آنلاین فعالیت دارند اما شما خریداران باید دقت داشته باشید که از مراکز و منابع معتبر خرید خود را انجام دهید.

گاهی شاخه هایی دیده می شوند که ۱ یا ۲ گل باز شده یا غنچه بزرگ دارند ولی بقیه غنچه کوچک هستند، این گل ها را حذف می کنند تا غنچه های یک خوشه، تقریبا باهم برسند. به این عمل هرس گل می گویند.

قطر یا درشتی گل یکی از صفات تعیین کننده کیفیت ظاهری گل است که با عمر پس از برداشت گل نیز مرتبط است.

جهت افزایش خصوصیات کیفی و ماندگاری گل رز هلندی رقم فورچون موارد ذیل پیشنهاد میشود:

  •  دور نگه داشتن گیاهان حساس به اتیلن از منابع تولید کننده اتیلن و فراهم کردن شرایط بهینه برای کاهش میزان اتیلن تولیدی در این گیاهان
  •  دور نگه داشتن گلهای شاخه بریده از شرایط تنش زای محیطی

بهترین گل رز هلندی برای صادرات

بهترین گل رز هلندی برای صادراتگل رز معمولا در فصل های پاییز و تابستان رشد می کند و در رنگ های مختلفی از جمل، آبی،قرمز،زرد و سفید می روید. این محصول توانسته به عنوان کالایی صادراتی سالانه سود مناسبی را به کشورمان تزریق کند و علاقه مندان فزاوانی به تجارت در این حوزه علاقه مند شدند.

در روش های جدید گل رز را در خاک ها و بستر های نیمه آماده کشت می کنند. برای مراقبت از این محصول و گیاه حساس به موارد زیر دقت و توجه کنید:

  • گره سوم یا چهارم از سطح زمین، مناسبترین محل قطع ساقه گل میخک است
  • شاخه را از محل تعیین شده با دست قطع کنید.
  • برای قطع کردن،گره سوم یا چهارم ساقه را بین دو انگشت اشاره و وسط قرار دهید.آنگاه با انگشت شصت، به آن فشار دهید.

توجه داشته باشید که ساقه های گل رز بسار ترد  و شکننده هستند  و با کوچکترین فشار می شکنند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما