مرکز فروش گل رز هلندی سیاه

اگر گل رز هلندی سیاه را لاکچری ترین گل موجود در بازار بدانیم قطعا اغراق نکرده ایم. به خصوص اگر شما تعداد زیادی از رز سیاه را در کنار هم در یک جعبه قرار دهید، تلفیقی از زیبایی و جذابیت خواهید دید. رز هلندی سیاه در بازار بسیار کم می باشد و در مقاطع خاصی از سال می توان آن را تهیه نمود. به دلیل جذابیت تحسین برانگیز، این گل از قیمت بیشتری به نسبت سایر گل های موجود در بازار برخوردار می باشد. در جهت خرید رز سیاه هلندی حتما با افراد آگاه و متخصص در این زمینه مشورت لازم را داشته باشید. قطعا این افراد می توانند مشورت درست را به شما بدهند و شمارا به سمت ایده آل ترین خرید ممکن سوق دهند.

مرکز فروش گل رز هلندی سیاه

بهترین نوع گل رز هلندی سیاه

بهترین نوع گل رز هلندی سیاه بهترین نوع گل رز هلندی سیاه را طبیعتا شما با دانستن خصوصیات این گل خواهید شناخت. اصلی ترین ویژگی های گل رز هلندی با کیفیت به شرح زیر می باشد:

  • گل رز هلندی سیاه از رایحه بسیار تند و غلیظ برخوردار است و بوی آن از چند متر آن طرف تر خیلی راحت حس می شود.
  • ساقه گل رز هلندی تعداد خیلی کمی خار دارد و این امر، این گل را از نوع رز معمولی کاملا متمایز ساخته است.
  • رنگ سیاه گل رز هلندی کاملا براق می باشد و در نگاه اول، جیزی شبیه به اکریل روی گل مشاهده می شود.
  • مدت زمان ماندگاری و طول عمر رز سیاه هلندی حدود ۱۰ تا ۲۰ روز است.
  • ارتفاع و عرض گل رز هلندی سیاه به ابعاد ۶۰ تا ۹۰ سانتی متر می رسد.
  • رز هلندی در زمره گل های دو رگه چای به شمار می آید.
  • گلبرگ های رز هلندی سیاه کاملا در هم تنیده می باشند.

صادرکنندگان گل رز هلندی سیاه

صادرکنندگان گل رز هلندی سیاه پرورش گل رز هلندی سیاه در کشور ما با کیفیت قابل قبول انجام می شود. لازم به ذکر است که مردم ساکن در خارج از کشور نیز بر زیبایی و جذابیت تحسین برانگیز گل رز سیاه هلندی اشراف کامل دارند.

بنا بر این امر، این گل علاوه بر پوشش دادن کلیه بازارهای داخلی، در حجم بسیار زیاد به کشورهای همسایه نیز صادر می شود و در آن کشور ها هم با استقبال خیلی خوب رو به رو می گردد.

صادرات قطعا از اصلی ترین پایه های اقتصادی یک کشور می باشد و زمانی که صادرات یک کشور از رشد و شکوفایی خوبی برخوردار شود، قطعا اقتصاد آن مملکت نیز متحول خواهد شد.

امید است که با حمایت بیشتر از این محصولات با کیفیت تولید داخل، زمینه خروج اقتصاد کشورمان از بحران حال حاضر را فراهم نماییم.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما