مرکز خرید گل گلایل هلندی

از جمله گیاهان محبوب که بسیار زیبا است و به دلیل رنگ های خاص آن نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب می کند گل گلایل هلندی است. این گیاه دارای پیاز و به راحتی قابل تکثیر می باشد‌ به همین دلیل علاوه بر کشور هلند در شهرهای مختلفی در ایران قابل کشت و برداشت است. اگر از متقاضیان خرید عمده این گل هستید و می خواهید با نحوه کاشت و مراکز فروش آن آشنا شوید ما را در ادامه دنبال کنید.

مرکز خرید گل گلایل هلندی

روش کاشت گل گلایل هلندی در ایران

روش کاشت گل گلایل هلندی در ایرانبرای کاشت گل گلایل هلندی در ایران لازم است ابتدا پیاز آن را که محصول کشور هلند است تهیه نمود. پیاز این محصول دارای رنگ های مختلفی مانند سفید، قرمز و صورتی است که به صورت بسته بندی شده به کشور ما فرستاده می شود. بعد از آماده نمودن پیازها شما می توانید آن را درون باغچه و یا گلدان های مرغوب و مناسب بکارید. معمولا بعد از گذشت زمانی به اندازه ۲.۵ الی ۳ ماه بعد شکوفه های آن ظاهر شده و این گل ظاهر می شود.

برای رشد بهتر این گیاه لازم است از خاک هایی که دارای حاصل خیزی خوبی است و آب را به مقدار زیاد در خود جذب و نگهداری نمی کند استفاده کنید همچنین آن را به اندازه کافی و متوسط آبیاری و در مقابل نور خورشید قرار دهید. لازم به ذکر است بدانید اگر می خواهید این گیاه را در باغچه بکارید بهترین خاک برای شما آن هایی هستند که دارای ماسه، پیت ماس و… می باشند و در صورتی که قصد کاشتن این گل را برای مزارع بزرگ دارید خاک رس بهترین گزینه برای کاشت است.

فروش گل گلایل هلندی در گلخانه ها

فروش گل گلایل هلندی در گلخانه ها گل گلایل هلندی به دلیل آب و هوای کشور هلند تنها در این کشور قابل کشت و برداشت می باشد اما در ایران نیز با استفاده از بذر آن که از هلند تهیه شده است در گلخانه های مخصوص با امکانات پیشرفته نیز این محصول تولید می شود. یکی از روش هایی که این گلخانه ها با استفاده از آن ها انواع مختلف این گل را به فروش می رسانند روش مستقیم است. خریداران عمده گل گلایل می توانند از طریق گلخانه ها که در بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ ایران وجود دارد انواع مختلف آن را با قیمت تولیدی و مناسب خریداری نمایند.

بهتر است بدانید که  گلخانه های عرضه کننده این محصول علاوه بر فروش مستقیم از طریق روش های غیر مستقیم نیز محصولاتشان را عرضه می‌کنند که خریداران به راحتی می توانند با استفاده از این روش ها این محصول را سفارش دهید و در زمانی کوتاه دریافت نمایند.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما