مراکز تولید گل شاخه بریده ارزان

اگر برای روح خود ارزش قائل هستید، روزانه برای خود یک شاخه گل طبیعی بخرید. شادابی گلها عجیب انسان را متحول می کند و با آن بوی مست کننده شان گویی از بهشت آمده اند. فقط یک روز امتحان کنید و نتیجه حیرت آور آن را تجربه کنید. برای تهیه گل شاخه بریده ارزان هم، کافی است از مراکز آنلاینِ سفارش گل اقدام نمایید و در کمترین زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید. مراکز تولید گل شاخه بریده ارزان

راه های افزایش طول عمر گل شاخه بریده

راه های افزایش طول عمر گل شاخه بریده معمولا گل شاخه بریده، عمر چندان طولانی ندارد و نهایتا بین یک تا دو روز سالم باقی می مانند. ولی با راهکارهایی می توان از زیبایی آنها به مدت طولانی تری استفاده نمود و لذت برد. در زیر به چند نمونه از این راهکارها اشاره می کنیم:

  1. اولین راهکار: قبل از ریختن آب در گلدان و قرار دادن گلها درون آن، چند حبه قند را به درون آب بیندازید و آن را هم بزنید تا خوب حل شود. سپس گلهای زیبایتان را درون این محلول قرار دهید. خواهید دید که چندین روز متوالی، گلها شادابی اولیه خود را حفظ خواهند کرد.
  2. دومین راهکار: شاید این راهکار به نظرتان عجیب برسد، ولی واقعا تاثیر گذار است. در آب گلدان خود، یک دری مایع سفیدکننده لباس بریزید و خوب هم بزنید و گلها را درون آن قرار دهید. خواهید دید به طرز باورنکردنی، گلهایتان تا نزدیک به یک هفته تازه باقی می مانند و می توانید هر روز از آنها لذت ببرید.

نکته

اگر از آب مقطر یا آب جوشیده سرد شده، برای قرار دادن گلها استفاده نمایید، در ماندگاری گل تاثیر بیشتری دارد.

هستند افرادی که به انرژی مثبت گل در منزل اعتقاد دارند، بنابراین دانستن راههای افزایش طول عمر گل شاخه بریده، نه تنها می تواند باعث لذت شان در روزهای متوالی گردد، بلکه به نوعی می تواند در هزینه های خرید گل هم صرفه جویی نمود.

فروش عمده گل شاخه بریده ارزان

فروش عمده گل شاخه بریده ارزان اگر از جمله افرادی هستید که به گل علاقه فراوان دارید و وجودش در منزل تان باعث حس آرامش می شود، نگران هزینه های تهیه آن نباشید. در چند سال اخیر، آنلاین شاپ هایی در زمینه عرضه گل شاخه بریده افتتاح شدند که انواع گل شاخه بریده مرغوب (داوودی شاخه ای،داوودی مینیاتوری ،لیسیانتوس،رز هلندی ،رز ایرانی ،رز مینیاتوری ،گلایل،ارکیده،آنتریوم ،میخک شاخه ای و مینیاتوری ،مریم ،اورینتال و لیلیوم ) را با ارزان ترین قیمت به فروش می رسانند.

تنها کافی است با مراجعه به سایت آنها، اقدام به ثبت سفارش گلهای انتخابی خود نمایید و با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید و از بودنشان در خانه خود لذت ببرید.

برای برقراری ارتباط با مدیر گل تازه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۶۲۹۶ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما